Olen samaa mieltä. Järkyttävin huomio on huomata että uskovaisena pitämäni ihminen on niin penseä ja hyökkäävä niitä kohtaan jotka vastustaa Isisiä. Käyttää kaiken tarmonsa vastustajien vastustamiseen. En tod. ymmärrä! Jos noin järkyttää ja kyllästyttää niin luulisi edes pysyvän pois ketjusta mutta ei, on hyökkäämässä muiden uskovien kimppuun.
Herää jo Peyote sieltä unestasi vai onko elämästä tullut liian miellyttävää?! Sua ei varmaan kiinnosta sekään (ilman kuvia) että kristittyjä vainotaan järjestelmällisesti nyt tuolla Lähi-Idässä ja missä ikinä Isis riehuu? Irakissa mm. etsitään kristityt, merkitään niiden kodit. Lapsilta katkottiin päitä päivä toisensa jälkeen ja päät laitettiin esille. Ja tämä tapahtui jo vuosi sitten???? Miksi en tästä(kään) ole aiemmin kuullut MIKSI? Siksi että lässynlässyn-media ja tyypit kuten sinä ette halua edes tietää, ei kiinnosta!!! Isis on saanut jo riehua ihan tarpeeksi kauan, kristittyjen parissa on menossa holokausti mut VITTU tää länsimedia ja varsinkin Suomen media ei sitä edes kerro!!!!
Joten kyllä tässä vähän itse joutuu tonkimaan yököttävää materiaalia jotta saisi selville koko hirveyden ja totuuden. Mut samalla tulee paha olo et miksi kukaan ei tee mitään?! Täältä käsin on vähän paha tavallisen perheenäidin tehdä mitään ns. konkreettista. Mutta ei tilanne sillä parane että toiset perheenäidit ei edes halua tietää ja media on vaiti.
Mut toisaalta uskovana ei muuta voi kuin rukoilla että tuo demonien joukko pysähtyy ja Jumala armahtais ihmisparkoja ympäri maailman! Ja onneksi me voidaan tietää että niin tulee käymäänkin, mut se ei tarkota sitä että saadaan olla omassa hyvässä olossa tuudittautuen että meidän ei tarvi mitään tehdä eikä korvaa lotkauttaa!
http://www.christianpost.com/news/i...ristian-they-see-says-chaldean-leader-124594/
Esim. minä en ainakaan muista nähneeni, lukeneeni tai kuulleeni tuosta mitä jo vuosi sitten on tapahtunut.
Joku puhu sarjamurhaajista. Joo, no nyt olisi joukko niitä riehumassa ja ne pitäisi pysäyttää! On vähän eri asia et joku yks ja kaks hullua sarjamurhaajaa jossain riehuu kuin että on järjestäytynyt sarjamurhaajajengi joka haluaa levittäytyä joka puolelle maailmaa ja järjestelmällisesti vallottaa maailman. Jos tääkään ei näille joillekin kovapäisille mene jakeluun niin sit ei voi mitään.