Pitäisköhän tästä palstasta tehdä joku kantelu/valitus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LaMamanMorbid
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No odotellaan tuloksia. Ja tarkennuksena, onko tuo puolesta rukoilu siis lisää voimaa isikselle vai miten tää toimii? Koska voi odottaa uutisia siitä, että isis on hävitetty? Jos siis rukoilet isistä vastaan.

Onneksi Jumalalla on keinonsa toimia. Siinä voi tulla jopa luonto avuksi. Isis on Saatanan lähettämä joukkio ja nyt käydään taistoa hyvän ja pahan välillä, aivan kuten Raamatussa on ennustettu. Onneksi lopputuloksen tiedämme ja sen tietää Saatanakin, sen takia tahti kiihtyy pahemmaksi ja keinot on kauhistuttavammat. Kai se "ääliö" luulee silti voittavansa tai sit yrittää saada mahdollisimman monen vielä lankeamaan kanssaan helvettiin.

Positiivisiakin uutisia on nähty jo ja mä uskon että Jumala tulee lyhentämään nämä kauhun päivät ja tuo sakki joutuu sinne minne kuuluukin, Herransa Allahin (Saatana) kanssa.

http://shoebat.com/2015/04/01/god-i...sis-thousands-infected-and-spreading-quickly/

Varmasti uhrit kuin omaisetkin haluavat, että koko maailma saa tietää isisin raakuuksista, jotta vastaavat teot pystyttäisiin jatkossa estämään. Pitäisikö sinun mielestäsi siis myös kieltää isisin vankileireiltä paenneita kieltää kertomasta niistä julmuuksista, mitä heille tehtiin ja mitä he näkivät siellä muille tapahtuvan?
Ei pitäisi kieltää kertomasta. Taas se pieni ero: Kuka kertoo ja miksi. Miksi tämä ei teille isiksen pikku sotilaille mene ymmärrykseen?

Onneksi Jumalalla on keinonsa toimia. Siinä voi tulla jopa luonto avuksi. Isis on Saatanan lähettämä joukkio ja nyt käydään taistoa hyvän ja pahan välillä, aivan kuten Raamatussa on ennustettu. Onneksi lopputuloksen tiedämme ja sen tietää Saatanakin, sen takia tahti kiihtyy pahemmaksi ja keinot on kauhistuttavammat. Kai se "ääliö" luulee silti voittavansa tai sit yrittää saada mahdollisimman monen vielä lankeamaan kanssaan helvettiin.

Positiivisiakin uutisia on nähty jo ja mä uskon että Jumala tulee lyhentämään nämä kauhun päivät ja tuo sakki joutuu sinne minne kuuluukin, Herransa Allahin (Saatana) kanssa.

http://shoebat.com/2015/04/01/god-i...sis-thousands-infected-and-spreading-quickly/
Miksi se sun kaikkivoipa jumala ei lopeta tuota jo tänään?

Olen samaa mieltä. Järkyttävin huomio on huomata että uskovaisena pitämäni ihminen on niin penseä ja hyökkäävä niitä kohtaan jotka vastustaa Isisiä. Käyttää kaiken tarmonsa vastustajien vastustamiseen. En tod. ymmärrä! Jos noin järkyttää ja kyllästyttää niin luulisi edes pysyvän pois ketjusta mutta ei, on hyökkäämässä muiden uskovien kimppuun.

Herää jo Peyote sieltä unestasi vai onko elämästä tullut liian miellyttävää?! Sua ei varmaan kiinnosta sekään (ilman kuvia) että kristittyjä vainotaan järjestelmällisesti nyt tuolla Lähi-Idässä ja missä ikinä Isis riehuu? Irakissa mm. etsitään kristityt, merkitään niiden kodit. Lapsilta katkottiin päitä päivä toisensa jälkeen ja päät laitettiin esille. Ja tämä tapahtui jo vuosi sitten???? Miksi en tästä(kään) ole aiemmin kuullut MIKSI? Siksi että lässynlässyn-media ja tyypit kuten sinä ette halua edes tietää, ei kiinnosta!!! Isis on saanut jo riehua ihan tarpeeksi kauan, kristittyjen parissa on menossa holokausti mut VITTU tää länsimedia ja varsinkin Suomen media ei sitä edes kerro!!!!

Joten kyllä tässä vähän itse joutuu tonkimaan yököttävää materiaalia jotta saisi selville koko hirveyden ja totuuden. Mut samalla tulee paha olo et miksi kukaan ei tee mitään?! Täältä käsin on vähän paha tavallisen perheenäidin tehdä mitään ns. konkreettista. Mutta ei tilanne sillä parane että toiset perheenäidit ei edes halua tietää ja media on vaiti.

Mut toisaalta uskovana ei muuta voi kuin rukoilla että tuo demonien joukko pysähtyy ja Jumala armahtais ihmisparkoja ympäri maailman! Ja onneksi me voidaan tietää että niin tulee käymäänkin, mut se ei tarkota sitä että saadaan olla omassa hyvässä olossa tuudittautuen että meidän ei tarvi mitään tehdä eikä korvaa lotkauttaa!

http://www.christianpost.com/news/i...ristian-they-see-says-chaldean-leader-124594/

Esim. minä en ainakaan muista nähneeni, lukeneeni tai kuulleeni tuosta mitä jo vuosi sitten on tapahtunut.

Joku puhu sarjamurhaajista. Joo, no nyt olisi joukko niitä riehumassa ja ne pitäisi pysäyttää! On vähän eri asia et joku yks ja kaks hullua sarjamurhaajaa jossain riehuu kuin että on järjestäytynyt sarjamurhaajajengi joka haluaa levittäytyä joka puolelle maailmaa ja järjestelmällisesti vallottaa maailman. Jos tääkään ei näille joillekin kovapäisille mene jakeluun niin sit ei voi mitään.

Niin...ei tässä voi tällä hetkellä kuin rukoilla, voisi ottaa vaikka aina saman hetken päivästä jolloin muistaa näitä asioita.
Mutta äkkiä nämä pyyhkiytyy mielestä, ja se unohtaminen on ehkä pahinta. Isisin uhrit ansaitsevat sen että muut reagoivat ja muistavat heidät.

Näistä kirjoittaminen ja puhuminen ei ole kauhean helppoa ja mukavaa naisena, tulee äijä-fiilis (ja varsinkin persuäijäfiilis) kun monet naiset eivät kirjoita Isisin touhuista. Mäkin tykkäisin kirjoittaa oman elämän asioista lähes aina ja keskittyä rauhassa niihin, mutta Isis pakottaa reagoimaan.

Vaikka se pitää mun sulle sanoa että välttämättä Isis ei ole mikään lopun ajan peto, vastaavia raakalaisia on ollut Jeesuksen sanojen jälkeen lukuisia maailmassa, ja jos olisin ollut vaikka toisen maailmansodan melskeissä niin olisin ollut lähes varma että tämä on maailmanloppu. Lisäksi muslimit eivät taida paljoa välittää pedon merkin luvun levittämisestä, mä sijoittaisin pedon ja antikristuksen tuonne Usan tai Vatikaanin suuntaan.

Ja jos katsotaan kristillisesti ja iankaikkisuusperspektiivistä käsin, niin ei aina sota ja terrori ole se pahin asia, koska silloin ihmiset rukoilevat ja jättävät epäolennaisten seikkojen palvomisen sivummalle. Siis ei sota ole Jumalalle mikään kiva asia, mutta pahinta on se, jos rauhanmukainen islam leviää maailmaan. Se oppi tappaa sielun silloin monilta.

Aika hupaisaa, että aloittajan ja muiden suvisten mielestä pitäisi alkaa moderoimaan niitä viestiketjuja, joista he eivät tykkää, mutta joihin muilla on paljon sanottavaa.

Vai miksi et vaan lopettaisi palstailua,pääsisit niin paljon helpommalla?

Ja ei,en todellakaan ole suoltanut tänne mitään törkyä,kunhan vaan kysyin/ehdotin. :)
Noh, tuntuu siltä, että jotain tarttis tehrä ja nyt on tehtykin. Kyllä mä toki voin lopettaa palstailunkin, mutta mun pointti ei alunperin ollut se, että olisin huolissani itsestäni...noup, mua huolettaa, itseäni toistaen, rasistinen asenneilmapiiri jota tämäkin palsta käyttää kasvualustanaan. En mä halua sellaista Suomea.

Noh, tuntuu siltä, että jotain tarttis tehrä ja nyt on tehtykin. Kyllä mä toki voin lopettaa palstailunkin, mutta mun pointti ei alunperin ollut se, että olisin huolissani itsestäni...noup, mua huolettaa, itseäni toistaen, rasistinen asenneilmapiiri jota tämäkin palsta käyttää kasvualustanaan. En mä halua sellaista Suomea.

Minua taas huolettaa se, kun täällä haukutaan rasisteiksi kaikkia normaaleja ihmisiä ja sitä perusteena käyttäen viherpunikit käyttäytyvät väkivaltaisesti.

• Tykkää
Reactions: päätön
Myös OAJ:sta olisi syytä tehdä valitus, ovat nyt lausuneet perinjuurin rasistisesti:

OAJ vetoaa tuoreeseen tutkimustietoon, jossa ryhmäkoolla on yhteys oppimistuloksiiin. Pienestä ryhmäkoosta hyötyvät eniten oppimisvaikeuksien kanssa kamppailevat sekä esimerkiksi monikulttuurisista perheistä tulevat lapset ja nuoret.

Oletko koskaan uhrannut ajatusta sille mistä kumpuaa "rasistinen ilmapiiri"?

Yhteistyössä