Pitäkää peukkuja pliiiiis....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jännittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jännittää

Vieras
Hitsi. Musta tuntuu että oksennan tai jotain, kun niin jännittää. Tänään iltapäivällä on luvattu soittaa kaikille aiemmin viikolla haastatelluille, että ketä on tullut valituksi. Minä niin haluisin ja tartteisin sen työn. Rahat alkaa olemaan ihan loppu ja pidemmän aikaa jo olen paikkoja hakenu, kun nyt tää unelmapaikka sitten vastaan tuli.

Voi pitäkää peukkuja mulle!

Alkaa pelottaa, etten ole saanu sitä, kun iltapäivä kuluu pikku hiljaa eikä puhelin soi...

jaksaa uskoa tähän hommaan. Nyt on tullu vähän turha monta pettymystä. Olen siis päässy haastatteluun, mutten ole tullu valituksi. Kauheaa, jos taas tulee hylkäys kun nyt ei edes ole mitään paikkaa enää haussa :( Joudun taas aloittamaan hakemusten rustaamisen ja muun ihan alusta.

Haastattelussa korostettiin kyllä, että myöhään iltapäivällä perjantaina.. mutta eihän siellä neljän jälkeen ainakaan kukaan enää ole, että kyllä ne varmaan on jo aloittanu soittelukierroksen... huonoimmat vikana??

ja lisätään nyt, että haastattelu meni tosi kivasti, hyväsäs hengessä ja vaikuttivat kiinnostuneilta. Siks onkin kamalaa, jos en paikkaan pääse, kun haastattelukin meni niin hyvin.

-ap