Pitäkäähän palsta pystyssä; sairaalareissu tulee eteen.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Olin tänään neuvolassa, paineet 156/102 ja toisella mittauksella alapaine oli 106.Turvotukset lisääntyneet eli nyt kahdella plussalla.Mulla olisi torstaina ollut aika polille, mutta th soitti sinne ja heti huomenaamulla käskivät sinne ilman ajanvarausta.Ottaen huomioon se, että olen runsaan viikon syönyt albetolia ja paineet ei laske.Lääkäri oli sanonut että ei se lääkitys tautia eli myrkytystä paranna.Viikkoja nyt 35.Sitten jos tänään tulee pää kipeeksi tai näköhäiriöitä tai ylävatsa kipeeksi, niin on lähdettävä heti sairaalaan.
Eli pitkähkö palstatauko tiedossa ellei sitten oireet pahene, niin että joudutaan huomattavasti aikaistamaan vauvan syntymää.

Alkuperäinen kirjoittaja paronitar:
:hug: Mulla oli aikoinaan sama juttu.Synnytys käynnitettiin sit viikolla 38.Voimia.

Onhan tää mullekin tuttua eli viidettä odotan ja kolmessa aikaisemmassa on ollut myrkytysoireet ja käynnistetty viikolla 38, mutta kyllä se aika tulee taas pitkäksi sairaalassa. Parempi kuitenkin siellä,missä apu lähellä, jos jotain äkillistä tapahtuukin.

Voimia sulle :hug: On tuttu juttu tuo täälläkin. Ainoa ero oli, että proteiinit oli vain yhdellä plussalla. 35 viikolla mulla alotettiin Albetolit ja niistä ei ollut mitää apua. Olin sairaalassa pari kertaa lyhyen ajan ja sitten kotona. Rv 38+2 käynnistivät vihdoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Voimia sulle :hug: On tuttu juttu tuo täälläkin. Ainoa ero oli, että proteiinit oli vain yhdellä plussalla. 35 viikolla mulla alotettiin Albetolit ja niistä ei ollut mitää apua. Olin sairaalassa pari kertaa lyhyen ajan ja sitten kotona. Rv 38+2 käynnistivät vihdoin.

Mä olin jo kerran sairaalassa, mulla ei nyt proteiinit plussalla lainkaan(ei ollut ekassa myrkytyksessäkään, paineet vaan nousi 170/120:een)Turvotukset ovat nyt siis kahdella plussalla.

Mä taas luin hätäsesti...No, hyvä kun ei proteiinia. Voivat ne vielä päästää sut kotiin odotteleen, jos vauvalla kaikki ok. Pitkälle ne tuntuu noita myrkytyksiä katselevan. Ei ne olisi mulla käynnistäneet vielä viikolla 38, jos ei sydänäänet olisi heikentyneet (hyvin kävi kuitenkin), vaikka paineet oli samaa luokkaa kun sulla ja maksimi lääkitystä söin.

Yhteistyössä