Pitäköön tunkkinsa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehen suku on pahin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tässä tiivistettynä ton otsikon takana oleva vitsi:
"Mies ajoi metsätietä ja autosta puhkesi rengas. Hän ei voinut vaihtaa rengasta, koska hänellä ei ollut tunkkia mukana. Hän lähti kävelemään eteenpäin tietä kunnes vastaan tuli maalaistalo, jonka pihaan hän käveli. Mies jäi miettimään: "Ei niillä varmaan ole tunkkia, ja jos olisikin, niin lainaisivatkohan ne sitä ventovieraalle?" No, mies tuli siihen tulokseen, että talossa on tunkki, mutta asukkaat eivät lainaisi sitä hänelle. Mies nappasi maasta kiven ja heitti sen ikkunan läpi ja sanoi: "Pitäkää tunkkinne, perkele!"

:Dhehee:D

Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap, miksi teidän pitää maksaa muiden matkat, paitsi mukaan tulevan isovanhemman? Lievästi sanottuna outoa.

Miehen veljen mukaan tilanne on heille epäreilu, jos lähdemme laivalle ja anoppi tulee meille lapsenvahdiksi mukaan. Otetaan siis toinen hytti ja siihen jää sitten anopin jälkeen 3 vapaata petipaikkaa. Appi ei halua laivalle. Miehen siskot siis mahtuisivat mukaan, miehen veljen perhe ei, koska heitä on 5.

Ja appi sitten perusteli kustannuspuolta sillä, että meillä on paremmat tulot kuin miehen veljen perheellä ja enemmän siis rahaa käytössä. Mä en vaan käsitä miksi minä olisin vastuussa mieheni veljen perheen matkoista. Ja kuten sanottua, he ovat olleet keskenäänkin reissussa.

Onko miehen veljen perhe jotenkin tosi köyhiä? Työttömiä tms? Oletko yrittänyt selittää asiaa heille miksi tarjottu matkaa vain anopille je sellaisille jotka voisivat tulla anopin kanssa samaan hyttiin?

No ei mun mielestä, molemmat on töissä. Mä en tiedä mitä miehen veli on miehelle sitten sanonut mutta menee yli hilseen joka tapauksessa. Kun mun mielestä tää asia ei miehen veljelle ja perheelleen oikeastaan edes kuulu. Anoppi on tasapuolisesti hoitanut molempien perheiden lapsia kun se on hänelle sopinut. Tai en mä ole pitänyt kirjaa asiasta kylläkään ;). Kun mun mielestä ei mulle kuulu jos anoppi hoitaa miehen veljen lapsia tai lähtee heidän kanssaan laivalle.

Yritin soittaa miehen veljen avokille ja selvittää tätä asiaa mutta ei nyt ainakaan vastannut puhelimeen. Toisaalta olen sitä mieltä, että tässä ei nyt meidän puolelta ole mitään selittämistä tai selvittelyä mutta halusinpa nyt puhdistaa ilmaa.