Pitäs lähteä äitipolille, mihin lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Hiton hiton hitto!
Soitin sit synnärille kovan vatsakivun takia, rv 33 ja pyysivät minua heti menemään näytille.
Mulla on alle 2 vee lapsi täällä, ukko reissu hommissaa ja pari kaveria olen soittanut läpi jos ottasivat lapsen mut kenellekkään ei sovi. Tässä sitä nyt mietitään et mille alkais.... Yks kaveri soittaa kohta takas... en usko et hänkään pääsee....
Prkl!!!!!

jos ei ole muuta vaihtoehtoa niin sitten on otettava lapsi mukaan, kyllä jokin konsti löytyy sitten sieltä jos ei muualta. ethän toki lasta voi yksinkään kotiin jättää.

Sanoivat ettei voi lasta tutkimushuoneeseen ottaa. Kuolen kai sit tänne jnos istukka irtoaa tms...
No joo. totta mä sen mukaan otan jos kukaan ei ota hoitoon sitä.... Tuskin ne passittavat mua takas sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Sanoivat ettei voi lasta tutkimushuoneeseen ottaa. Kuolen kai sit tänne jnos istukka irtoaa tms...
No joo. totta mä sen mukaan otan jos kukaan ei ota hoitoon sitä.... Tuskin ne passittavat mua takas sieltä.

Mene jo sen lapsen kanssa! Mieti jos jotain käy, jonka olisit voinut estää!! Älä oota mitään kaveria, vaan mene!!

kyllähän ne ymmärtää ettet voi lasta yksin jättää ja jos tukiverkkoa ei ole niin sitä ei sitten ole. tykkääkö lapsi katsella kirjoja, ota mukaan jos se vaikka saisi lapsen mielenkiinnon kiinnittymään hetkeksi kun sinua tutkitaan.

Otat lapsen vain nyt mukkaan.Kyllä he sieltä sairaalasta hankkivat hoitajan lapselle. Ja sitten soitat miehelle mikä tilanne ja hän varmasti yrittää asiat sen mukaa järjestää. Se on selvä et jos rekkaakin ajaa ei sieltä hetkessä olla paikalla ja tekee varmasti kaikkensa et siin tilantees sen tilanteen mukaan on mahdollisimman pian paikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja spip80:
Jos tilanne on tuo, soitat sille ukolles, että lähtee kotiinpäin ja menet itse edeltä sairaalaan.

reissuhommissa... Voi olla tuhat kilsaa välissä.

Niin, mutta jos hätätilanne on, se mies voi järjestää asiansa niin, että olisi mahdollisimman pian paikalla. Tai voi järjestää vaikka puhelimen välityksellä jonkun kaverinsa/tuttunsa sinne sairaalaan, jos äiti ei pysty puhelimessa toisen lapsen kanssa olemaan ja kivuiltaan järkevästi miettimään.

Yhteistyössä