Pitäs saada vauva huoliin nyt pullosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mami

Vieras
Meil juhlat viikonloppuna ja ei oteta vauvaa mukaan sinne, menee päiväksi hoitoon ja pitäs pullosta juoda maitoa. Olen kerran yrittäny koittaa ja ei huolinu. Huoliikohan kun en ole paikalla, on semmonen tissi vauva.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Meillä ei ainakaan huolinut vaikken ollut paikalla ja pullossa oli mun lypsymaitoa... :whistle:

Sitä myös pahoin pelkään ja en itse nauti juhlista yhtään kun ajattelen että vauva huutaa varmaan kurkku suorana koko ajan.

ei huoli meidänkään sinnikkäästi olen nyt viikon verran joka ilta syöttäny velliä, mut ei niin ei, paitsi tänä iltana annoin sit nokkamukista, ei kyl siitäkään välittäny, mut sain hienosti uppoamaan 120ml. Et kannattaa niitä nokkamukeja kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Mami:
Meillä ei ainakaan huolinut vaikken ollut paikalla ja pullossa oli mun lypsymaitoa... :whistle:

Sitä myös pahoin pelkään ja en itse nauti juhlista yhtään kun ajattelen että vauva huutaa varmaan kurkku suorana koko ajan.
Meillä mun äiti oli koittanut sitten hörpyttää ja antaa lusikalla, mutta ei kelvannut niin ei kelvannu...Onneks ei oltu kuin 3h pois ja pääs tissijussi taas tissille :D
Mutta kokeile ihmeessä tuota nokkamukia ja aloita kokeilut jo hyvissä ajoin ennen viikonloppua. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mami:

Meillä mun äiti oli koittanut sitten hörpyttää ja antaa lusikalla, mutta ei kelvannut niin ei kelvannu...Onneks ei oltu kuin 3h pois ja pääs tissijussi taas tissille :D

Niin, kyllä ne osaavat päänsä pitää tuon tissi-asian suhteen nuo vauvelit! Jos muu ei kelpaa niin se ei sitten tosiaan kelpaa. Kokemusta löytyy täältäkin tuosta asiasta...
:)

Yhteistyössä