pitäskö ihan vittumaisuuttaa tehdä miehelle sama mitä hän teki mulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja julietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

julietta

Vieras
seurustelen siis yhen miehen kans. mies juo aika paljo ja olen pyytäny rajottamaan et meillä olis tulevaisuutta. no mies siitä huolimatta joi perjantaina ja lauantaina eikä ilmottanu mulle mitää. ite sain asiasta tietää ku miehelle soitin.

mul on nyt pari viikkoo ollu tiedos et tämän viikon perjantaina meen kaverien kans viihteelle. miehelle en oo asiaa kertonu. nyt mietin et jos vain lähtis eikä mitää miehelle ilmottelis, sais sit ite soitella mulle ja kuulla kuinka asia on. sais mies maistaa omaa lääkettä. ite kuitenki tehny noin monta kertaa vaikka on luvannu olla juomatta

Miksi seurustelet edes hänen kanssaan? Jos ei kerran ole yhteistä tulevaisuutta, niin älä ihmeessä jatka suhdetta. Ajan mittaan ero vain mutkistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ikävä sanoa, mutta juo se kuitenkin jos on juodakseen. Sille on ihan sama, juotko sinä vai et.

tiedän et mies ei tykkää ku meen johonki ryyppään ilman häntä mut oon kuiteski aina ilmottanu et oon menos. sais maistaa nyt omaa lääkettä

En osaa muuta sanoa kuin jos omalla kohdalla olisi noin että toinen ns.kostaisi niin ihan vapaasti vain.
Sitä joko juo tai ei juo,ei se pakottamalla lopu vaan omasta vapaasta tahdosta.

Siitähän se saa sit taas hyvän syyn kostaa sulle. Koska sen pienissä aivoissa sinä olet se paha ihminen, kun eihän hän ole muuta kuin ottanut pari kaljaa kavereitten kanssa, eikä siinä mitään väärää ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miehellä ongelmia alkoholin kans ja juomist pitäs rajottaa. lupaa olla juomatta mut sit ookaan
Alkoholiongelmaisten juomisen vähentämistä/lopettamista koskevat lupaukset ovatkin tunnetusti vedenpitäviä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miehellä ongelmia alkoholin kans ja juomist pitäs rajottaa. lupaa olla juomatta mut sit ookaan
Alkoholiongelmaisten juomisen vähentämistä/lopettamista koskevat lupaukset ovatkin tunnetusti vedenpitäviä :/

huoh niinpä. on tullu todettuu monta kertaa. alkaa olla mitta täys

Kyllä se alkoholi jää pois jos te todella välitätte ja rakastatte toisianne ja teidän on hyvä olla yhdessä. Kokemusta on. Mut jos te ette ole sit oikeita toisillenne. Kyllä tosi rakkaus yleensä muuttaa ihmistä parempaan päin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se alkoholi jää pois jos te todella välitätte ja rakastatte toisianne ja teidän on hyvä olla yhdessä. Kokemusta on. Mut jos te ette ole sit oikeita toisillenne. Kyllä tosi rakkaus yleensä muuttaa ihmistä parempaan päin.

Jos ihmisellä on alkoholiriippuvuus, niin ei se pelkkä rakkaus sitä paranna.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ikävä sanoa, mutta juo se kuitenkin jos on juodakseen. Sille on ihan sama, juotko sinä vai et.

Jätä mies! Alkoholistin (ainakin tulevan) kanssa ei kannata olla. Sinä kärsit siitä ja tulevaisuudessa juominen vain pahenee. Nyt se on helpompaa kuin sitten, kun on jo lapsia.

Kokemusta on!

No jos sillä ihmisellä on sisimmässään halu/kaipaus toisenlaiseen elämään niin kun kohtaa rakkauden niin silloin se parantaa. Kokemusta ON. ex- Alkoholisti-pilleristi-narkkarin kanssa.

Yhteistyössä