Pitäskö teidän mielestä kaupan korvata tämä asia jotenkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuohtunut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan samat ajatukset on minulla kuin muillakin eli ilmoitus kauppaan - jonka jo teitkin - ja terveystarkastajalle.

Noin vanhojen tuotteiden pitäminen myynnissä on kyllä tosi iso moka.

Terveystarkastajalle en ole vielä ilmoittanut mitään mutta tuttava sanoi, että kyseisessä kaupassa saa aina olla tarkkana päivämäärien kans joten ilmoitan kyllä sinnekin.

Mutta mikä tärkein, lapsi on edelleen virkeä!

[QUOTE="a p";25252394]Terveystarkastajalle en ole vielä ilmoittanut mitään mutta tuttava sanoi, että kyseisessä kaupassa saa aina olla tarkkana päivämäärien kans joten ilmoitan kyllä sinnekin.

Mutta mikä tärkein, lapsi on edelleen virkeä![/QUOTE]no varmaan sitten selvisitte säikähdyksellä, onneksi. mutta sun velvollisuus on kyllä kaikkien edun nimissä ilmoittaa terveystarkastajalle tuo asia

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25252421:
no varmaan sitten selvisitte säikähdyksellä, onneksi. mutta sun velvollisuus on kyllä kaikkien edun nimissä ilmoittaa terveystarkastajalle tuo asia

Jospa tosiaan selvitään ilman mitään kamalia seurauksia! Mitä oon lukenu niin oireiden pitäs tulla melko nopeesti ja nyt alkaa olemaan jo vuorokausi siitä kun lapsi söi sitä. Tosin joissaki lähteissä oli, että ruokamyrkytys voi iskeä monenkin päivän päästä :O mutta eiköhän se yleisintä kuitenkin ole, että vuorokauden sisään.

[QUOTE="a p";25252505]Jospa tosiaan selvitään ilman mitään kamalia seurauksia! Mitä oon lukenu niin oireiden pitäs tulla melko nopeesti ja nyt alkaa olemaan jo vuorokausi siitä kun lapsi söi sitä. Tosin joissaki lähteissä oli, että ruokamyrkytys voi iskeä monenkin päivän päästä :O mutta eiköhän se yleisintä kuitenkin ole, että vuorokauden sisään.[/QUOTE]no mä kyllä luulisin, että jos se olis tullakseen, niin olis tullut jo

Olen kaupassa töissä, ja meilläkin on lötynyt joskus useita kuukausia vanhoja tuotteita hyllystä, ja olen itse esimies asemassa, joten aloin heti selvittää kenen vastuulla päiväyksien tarkistus oli ollut viime aikoina. Kyllä pidin tiukan puhuttelun, niin ei meinaan todellakaan saa tapahtua. Mutta meilläkin oli niihin aikoihin nuoria välinpitämättömiä työntekijöitä, jotka eivät vaan olleet viitsineet tarkistaa kunnolla. Mitään erityisempiä korvauksia niistä ei anneta, muutakun hyvitetään tuote, ja korvataan mahdolliset sairaanhoitokulut. Mutta kaupassa varmasti selvitetään kenen vastuulla tarkistus on ollut, ja siitä kyllä annetaan kovaa palautetta ja mahdollisesti varoitus vastuussa olleelle. Ei ole hyväksyttävää moinen vaikka kuinka olisi kiire ym.

Yhteistyössä