Pitäsköhän sitä keksii jotai jänskää vikalle lomapäivälle? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Loma pidetty; koko kuukausi. Nyt ollut 3 viikkoa töissä, yövuoro vielä ois ja sitten alkaa vielä yksi lomaviikko. Onneksi on vielä näin hienoa ilmaa mökkeillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesa:
Känni päälle ja kaupungille haastamaan riitaa ja vonkaamaan pillua teineiltä.

No hauskaa päivää sulle sit vaan.. :xmas:

Pillua vonkaamaan??? Ja teineiltä :o

No en minä :laugh: :laugh: Vesa ilmeisesti ystävällisesti muille jakoi omat suunnitelmansa.. :D

Mulla oli pariviikkoa sitten ihan hirvee lomanloppumismasennussunnuntai. Mut sit tarttikin mennä duuniin vasta perjantaina :)
Mä vaan odotin maanantaita ja vittuunnuin, se ei kyllä ollu hyvä juttu. Kannattaa oikeeti keksiä jotain. Pääsetkö käymään vaik leffassa?

Alkuperäinen kirjoittaja Vesa:
Känni päälle ja kaupungille haastamaan riitaa ja vonkaamaan pillua teineiltä.

No hauskaa päivää sulle sit vaan.. :xmas:

Pillua vonkaamaan??? Ja teineiltä :o

No en minä :laugh: :laugh: Vesa ilmeisesti ystävällisesti muille jakoi omat suunnitelmansa.. :D

:D ilmeisesti :D

Mulla oli pariviikkoa sitten ihan hirvee lomanloppumismasennussunnuntai. Mut sit tarttikin mennä duuniin vasta perjantaina :)
Mä vaan odotin maanantaita ja vittuunnuin, se ei kyllä ollu hyvä juttu. Kannattaa oikeeti keksiä jotain. Pääsetkö käymään vaik leffassa?

Joo, vaikka sinällään kiva mennä duuniin ni kyllä täsä nyt lomanloppumismasennusta pukkaa.. :D

En mä oikeen jaksa leffoissa istua.. Vähän meinailit et jos sitä illasta kaverilla pyörähtäis.. :whistle:

Yhteistyössä