Huomena taas alkaa se arkinen aherrus.. Ja nää sunnuntait on ihan tuhannen turhia!! Oottelee vaan maanantaina..
Jospa sitä jotai keksis..
Jospa sitä jotai keksis..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vesa:Känni päälle ja kaupungille haastamaan riitaa ja vonkaamaan pillua teineiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Vesa:Känni päälle ja kaupungille haastamaan riitaa ja vonkaamaan pillua teineiltä.
No hauskaa päivää sulle sit vaan.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Vesa:Känni päälle ja kaupungille haastamaan riitaa ja vonkaamaan pillua teineiltä.
Pillua vonkaamaan??? Ja teineiltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Vesa:Känni päälle ja kaupungille haastamaan riitaa ja vonkaamaan pillua teineiltä.
Pillua vonkaamaan??? Ja teineiltä![]()
No en minä![]()
Vesa ilmeisesti ystävällisesti muille jakoi omat suunnitelmansa..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Mulla oli pariviikkoa sitten ihan hirvee lomanloppumismasennussunnuntai. Mut sit tarttikin mennä duuniin vasta perjantaina![]()
Mä vaan odotin maanantaita ja vittuunnuin, se ei kyllä ollu hyvä juttu. Kannattaa oikeeti keksiä jotain. Pääsetkö käymään vaik leffassa?