piti ihan kauhistella kaupassa..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
joku poika laitto siinä hedelmä pussiin hintaa..siis sitä tarraa, kun eka punnitti ne.. no kohta tulee se sen äiti tai mummo ( en osannu sanoa.. vanhempi nainen jokatapauksessa) ja alkaa hulluna huutaan ja kirvaan sille pojalle kun se oli laittanu hinnan liian ylös siihen pussiin?!! kirvas ku mieletön!! olisittapa nähneet se pojan ilmeen!! mulla niin säälitti se! ja sama meno jatku koko sen reissun ajan.. mulla oli poika siinä itellä matkassa ja ajattelin että tuo ei tosiaan oo kyllä lasten korville sopivaa puhetta.. en siihen uskaltanu mennä puuttuunkaan, kun se nainen vaikutti siltä että se ois pian saattanu käydä päälle.. :ashamed: :ashamed: mietinpä vaan että kaikenlaisia se maa päällään kantaa... sairasta... :o

niin siis kirvaaminen on näitä peri suomalaisia sanoja :helevetti, perkele, saatana..jne jne.. ja se nainen tosiaan pani metelin pystyyn siittä kun se hinta tarra oli ilmeisesti liimattu sen mielestä väärään paikkaan.. :/

Me oltiin korkeasaaressa joku viikonloppu ja siellä joku äiti jylläsi pienelle pojalleen ihan hulluna. Ja vain koska poika ei kulkenut koko ajan vaunujen vieressä. Mitään sellaista poika ei tehnyt missään vaiheessa että olisi moista karjumista tarvinnut. Kaikki ihmiset katsoivat ihmeissään pää punaisena karjuvaa ja kiroilevaa äitiä....ja tuota siis jatkui koko kierroksen ajan.

Ei täällä saa moista kauhistella.
Tämä on heidän tapansa toimia, hinta on hyvä olla tietyssä kohtaa pussia.
Se heille suotakoon, antaa kaikkien kukkien kukkia :flower:

Niin ja kuinka ihmeessä sulla on aikaa seurata muiden ihmisten tekemisiä :saint:

;) :)

siis minkätakia ihmiset huutaa lapsilleen??? kyllä mie oon ainaki huomannu että parempaan lopputulokseen pääsee kun nätisti ja napakasti sanoo eikä huua! :o

mäkin oon kohdannut tuommoisia vanhempia mitkä lapsilleen huutavat pienestäkin asiasta tai välttämättä ei aihettakaan,eräs meidän tuttava perhe on juuri semmonen,oon kyllä sanonutkin ja saanut siitä kuulla,suututtaa vaan tuollanen ettei välitetä yhtään lapsen tunteista!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
siis minkätakia ihmiset huutaa lapsilleen??? kyllä mie oon ainaki huomannu että parempaan lopputulokseen pääsee kun nätisti ja napakasti sanoo eikä huua! :o

Samaa mieltä...itse huudan tosi harvoin,koska lapseni ovat sen verran pieniä,että en edes pystyisi niille huutamaa.

Yhteistyössä