V
vieras
Vieras
lohen puolikkaan uuniin pakastimesta, valmistuu itsekseen ja keitin riisiä. Ajattlin etta kait siä pitää joku kastikekkin olla no tein sit valkokasikkeen en tiedä sopiiko? Mitä vielä jotta lapset saavat ruokaa?