piti lapsille laittaa ruokaa vaikka voimat ihan loppu kun on flussaa. No laitoin sitten

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
lohen puolikkaan uuniin pakastimesta, valmistuu itsekseen ja keitin riisiä. Ajattlin etta kait siä pitää joku kastikekkin olla no tein sit valkokasikkeen en tiedä sopiiko? Mitä vielä jotta lapset saavat ruokaa?
 

Similar threads

Yhteistyössä