Piti sitten soitella isännälle kesken työpäivän sormusten perään...

Riipputisurupuska

Aktiivinen jäsen
08.05.2005
1 178
0
36
tämä väsymyt vie aivot per...siis peffaan varmaankin...

Ehdin jo jonkun tunnin-aamuyöstä kun aloitin-riehua työmaalla, kun käsien pesussa älysin ettei ole sormuksia sormessa!

No, arvelin niiden kyllä jääneen peilikaappiin yöksi, mutta varulta soitin ukolle ja pistin tarkastamaan...kaapissa olivat.

Isäntä nauroi myöhemmin, että kohta se soittaa, että missä mä oon tai lähdinkö vai tulinko ollenkaan perille...... :laugh: :laugh:

Eipä tähän tilaan enää humalaa tarvitse, kun on jo valmiiksi tahvotilassa.... :whistle:
 
Hyvä että löytyivät! =)
Mä kans koin kauhunhetkiä n. vuosi sitten, kun kaupassa käydessä huomasin sormusten kadonneen jonnekin :o En koskaan riisu niitä, paitsi pullataikinaa vaivatessa. Kyllä siinä kylmä hiki nousi pintaan ja paniikki iski.
Kotona sitten riehuin antaumuksella ja kävin kaikki paikat läpi, koitin muistella milloin viimeksi varmasti näin ne sormessani yms. Tuloksetta.
Illalla märisin ja manasin sormusten perään, olin varma etten näe niitä enää ikinä. Kunnes isäntä rupes laittamaan pyykkiä koneeseen ja sormukset kilahtivat pyykkien välistä lattialle :heart: Olivat ilmeisesti tipahtaneet sinne kun aamulla laitoin jotain likapyykkiä koriin. Kyllä oli helpotus valtava!
 

Yhteistyössä