Pitihän nyt sit tämäki arvata, mitä ihmettä mä teen (kissat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Eli nyt kun ton narttu kissan kiima on ohi ja ei enää merkkaile, niin toi leikattu kolli alotti nyt sit pissimiset..

Auttakaa mua!!ja ku mä tunnen ton miehen sen verran hyvin että kohta saa kissat lähteä jos ei toi lopu.

Narttu menee huomenna leikkaukseen, joten siinä päästään kiimamerkkailusta, mutta entäs toi kolli??

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö sitä kolliakin voi leikata? meillä uroskoirakin menetti pallinsa, kun oli niin kova vietti narttujen perään!

jos lukis tarkemmin ni sielä luki leikattukolli

Jos ottas asioista selvää, niin leikkauksen voi uusia. Ei se aina auta ekalla kerralla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minnamannaryyni:
feliway sisältää naamaferomoneja joista kissat tykkää.. sitä saa suihkeena ja haihduttimena ainakin.. ei merkkaa niitä paikkoja joista tää haju on.. mun mielestä se ei edes haise miltään, omaan nenään siis.

Okei no taaspa tuli opittua jotain uuttac :D

mä vaan mietin että pitäiskö mun epäillä virtsatietulehdusta? kun kissa ei pissaa pelkästään pehmeälle vaan saattaa pissata vaikka suoraan lattialle ja pissamäärät ei oo mitään pieniä

illalla pissas meijän sänkyyn ja nyt aamulla tohon keittiön lattialle , nämä nyt pisti heti silmään..voihan sitä olla muuallaki

mä vaan mietin että pitäiskö mun epäillä virtsatietulehdusta? kun kissa ei pissaa pelkästään pehmeälle vaan saattaa pissata vaikka suoraan lattialle ja pissamäärät ei oo mitään pieniä

illalla pissas meijän sänkyyn ja nyt aamulla tohon keittiön lattialle , nämä nyt pisti heti silmään..voihan sitä olla muuallaki

Kun mein kissalla oli virtsatulehdus, se tikisti pieniä pissoja jokapaikkaan. Ei siis ollut suuria määriä, ja pissa oli ihan veristä. Samaten kissa oli silminnähden uupunut, ei ollenkaan oma itsensä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kun mein kissalla oli virtsatulehdus, se tikisti pieniä pissoja jokapaikkaan. Ei siis ollut suuria määriä, ja pissa oli ihan veristä. Samaten kissa oli silminnähden uupunut, ei ollenkaan oma itsensä.

no toi kyllä riehuu ja pistelee menemää ihan niinku ennenki, ellei oo vielä vähän vilkkaampiki

muoks* musta tuntuu että noi on ruvennu "tappelee" enemmän...eivät siis sähise ja murise vaan leikkivät

Niin kollilla voi olla virtsatieinfektio tai mahdollisesti jopa virtsakiviä. Viepä samalla ell tarkistettavaksi, etenkin jälkimmäiset voi tehdä pahaa jälkeä pitkäaikaisena.

Yhteistyössä