Pitikö kiinalainen raskauskalenteri sinulla paikkansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qwerty11
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu. Jos tota kalenteria piti tulkita niin, että äidin ikäkin pitää suhteuttaa tuohon kiinalaiseen tapaan, et meidän 29 v. onkin kiinalaisen tavan mukaan jo 30 v. niin sit ei pidä. Menee just päinvastoin. Mutta jos taas katotaan, että olin meidän laskutavan mukaan 28 ja tuosta kattoo sen saman 28, niin sit pitää.

Eli kummin on? :D Mulla on tyttö ja poika, ekaa aloin odottaa ollessani 27 v. ja kesäkuun alussa, tokaa aloin odottaa ollessani 29 v. ja toukokuun alussa.

Minusta ei pitänyt paikkaansa yhdenkään kolmen kohdalla. :D Näistä testeistä oli kyllä joku aika sitten tutkimus, jonka perusteella niistä ei oikeasti voi päätellä mitään, vaan oikean tuloksen mahdollisuus on 50/50.

Yksi kolmesta piti paikkansa. Tai oikeastaan voisin sanoa, että yksi neljästä, kolme lasta mulla on, mutta tiedän kumpi oli tulossa siinä raskaudessa, jossa sain keskenmenon.

Eli melko huono osumisprosentti minulla :)

[QUOTE="mä";23958565]ei siltikään mene oikein vaikka vaihtais vuoden..[/QUOTE]

Ei täälläkään, tuon mukaan tästä kolmannesta pitäis tulla tyttö mutta poika siis vissiin tulossa. :)

Luomuesikoinen meni oikein tuon kalenterin mukaan, tyttö tuli.

Mutta mites esim. IVF:n/ICSI:n PAS:issa lasketaan tuon kiinalaisen kalenterin mukaan.... siitä kun ne kaikki alkiot on hedelmöitetty ja pakastettu vai siitä kun pakastettu alkio on siirretty? Jos pakastuspäivän mukaan, niin tyttö olisi tulossa ja sit vissiin ne kaikki pakastealkiot olisivat tyttöjä :D

Yhteistyössä