pitikö mun nyt jäädä tänneki roikkuun *ärrr*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
Vielä hetki sitte silmäluomet paino ainaki sen tonnin, mutta silti yritin vielä vähän jotain koittaa lukea, ja eikö mitä, nyt ei taas väsytä pätkääkään kun olisin "valmis" menemään sinne petiin. :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Yö on kyllä ihanaa aikaa. Kukaan ei kaada maitoa matolle eikä tartte selittää miks maitoa ei saa kaataa matolle. Voi tätä ihanaa rauhaa.

peesaan..just siks kökin täällä nyt..saa vaan olla..kukaan ei vaadi, sotkee tai huutaa. ihanaa.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Aamut on peesiistä :attn: Aina väsyttää, nukkupa sitte 12 tuntia tai 5 tuntia. Tai itseasiassa joskus sen 5 tunnin unien jälkeen on virkumpi :o

se on kyl tosi mut sit yleensä tossa puolen päivän aikaan rupee väsyttämään
ja mä en osaa ikinä nukkua ku meen aamuvuoroon,onneks niitä on tosi harvoin mutta mä nukun sellasen 2-4h sillon ja ku herää ni ei väsytä yhtään,hassua

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Yö on kyllä ihanaa aikaa. Kukaan ei kaada maitoa matolle eikä tartte selittää miks maitoa ei saa kaataa matolle. Voi tätä ihanaa rauhaa.

peesaan..just siks kökin täällä nyt..saa vaan olla..kukaan ei vaadi, sotkee tai huutaa. ihanaa.. =)

Tuo kuulostaa enemmän kun tutulle, minua on koko päivän kiskottu joka suuntaan ja tosiaan kolme mattoa oottaa kylppärissä et joku ottas ja pesis ne. Miten voi onnistuakkin et kaks mattoa menee samana päivänä niin likaisiks et pesuun ja kolmas oli jo ennestään oottamassa pesua.

Yhteistyössä