Pitkä kierto, koska testata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häämmästynyt, Kummastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häämmästynyt, Kummastunut

Vieras
Nyt menossa kp about 38.Seksiä ei harrastettu tällä kyseisellä kierrolla miehen reissutyön vuoksi kuin viikko sitten, kp 30 alkaen.

Mulla usein pitkähkö, epäsäännöllinen kierto, 2 edellistä tosin n. 30 päivää...

Viime viikonvaihteessa ja sitä edeltävänä viikkona juili mahaa ja oli kuukautisia ennustavat oireet ja odotinkin niitä saapuvaksi mutta ei...sitten bongasin tiistaina , kp32 kirkasta limaa ja mulle pätkähti mieleen että jospa olikin ovis koska poskianikin kuumotti???

Ihmeellinen olo ollut , mahasta juilii välillä mutta pahimmat kivut katosivat keskiviikkona.Viluttanut on, lämmöt jotain 36,6 mutten tiedä tarkkaa normaalilämpöäni.

Kanssasisaret, koska kannattaisi testata, onko mitään järkeä testata ensi viikolla jo, kp ois jotain 43 keskiviikkona esimerkiksi?

Kerran oon ollut raskaana ja synyttänyt, tuntuu vaan niin ihmeelliseltä jos omalle kohdalle sattuisi "kertatärppi" vaikkei siihen muuta tarvittaisikaan...

Kiitos neuvoista.

Kiitos, kiitos :)

Merkkejä menkoista ei vieläkään, epämääräistä nipistelyä vaan edelleen.Olen yrittänyt keskittyä muuhun ja olla ajattelematta asiaa koska helposti sitä sitten kuvittelee kaikenlaisia oireita itselleen! Tässä ei nyt auta kuin aika.

Jännittävää on kyllä.Raskauteni jälkeen ovisoireet ovat olleet tosi vahvoja, vahvimpana niistä se että miesraukan kunto on kovilla ;)

Yhteistyössä