pitkän etsinnän jälkeen löydettiin kiva sohva pöytä ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
toimitus kesti viikon. Pöytä haettiin ja huomatiin että pöytä on täynnä vikoja.
valituksen tein firmaan ja sanoivat että pöydän kannesta kuvan niin laittavat reklamaation eteenpäin. huomattiin kun pakettia avattiin et kannessa vika. kohta mistä on pala lohjennut. sitten tutkittiin muut osat. joka jalassa on huomautettavaa.. joten koko pöytä menee uusiksi. ja mä en halua samaa pöytää enää. siis jaloista yhdestä oli paloja lohjennut, toisessa oli jotain ihan ihmeellistä ruskeaa maalia ja kolmannessa jalassa oli tavallaan ontto kohta yhdes sivus. siis pöytä ja jalat ihan täynnä vikoja. ei hyvää päivää. eikö ne oo velvollisia antamaan rahat takaisin kun näin kävi. eihän se mun vika ole et pöytä on ihan joka kohdasta PASKA!!!
voi että ottaa päähän!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ----:

mä kyllä palautan sitten. ei näillä bensan hinnalla ole varaa joka kertaa uudelleen palauttaa!kumminkin 30km /suunta menee siellä asioides.

No sinä tietysti pyydät korvausta kaupalta aiheutuneista kuluista. Esim Kodinykkönen maksoi mulle ihan nipottamatta, kun jouduin vaihtaamaa väärän osan (siis toimittajan moka).

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:

mä kyllä palautan sitten. ei näillä bensan hinnalla ole varaa joka kertaa uudelleen palauttaa!kumminkin 30km /suunta menee siellä asioides.

No sinä tietysti pyydät korvausta kaupalta aiheutuneista kuluista. Esim Kodinykkönen maksoi mulle ihan nipottamatta, kun jouduin vaihtaamaa väärän osan (siis toimittajan moka).

mitä sait hyvitykseksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:

mitä sait hyvitykseksi?

Rahaa ;) Toki määrä ei ollut suuri, mutta ihan kilometrikorvauksen maksoivat oman hinnastonsa mukaan. Edestakainen matka kaupan ja kodin välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
kamalat herneet kyl vedätte nenuunne jos joku kirjoittaa väärin.

Ei -siitä me ei vedetä "kamalia herneitä nenäämme", et joku kirjoittaa väärin vaan siitä, että joku tomppeli menee neuvomaan muita asiasta josta ei itsekään tiedä yhtään mitään! TEE KAIKILLE PALVELUS JA JÄTÄ NOI AMATÖÖRIMÄISET NEUVOT JAKAMATTA!

Alkuperäinen kirjoittaja Amatöörit liikkeellä:

Ei -siitä me ei vedetä "kamalia herneitä nenäämme", et joku kirjoittaa väärin vaan siitä, että joku tomppeli menee neuvomaan muita asiasta josta ei itsekään tiedä yhtään mitään! TEE KAIKILLE PALVELUS JA JÄTÄ NOI AMATÖÖRIMÄISET NEUVOT JAKAMATTA!

Samaa mieltä. Vastuutonta esittää olevansa joku asiantuntija, jos ei kerran tiedä asiasta mitään. Vaikka tämä onkin vain nettipalsta, niin silti.

Jos ap. uskoisi sun neuvoja, se ajaisi sen 30 kilsaa kauppaan palauttamaan pöytää ja odottaisi rahojansa takaisin. Sitten olisikin kiva yllätys, ettei palautusoikeutta olekaan. Sen takia täällä vöyhkätään. Hupsu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan oikein:

Jos ap. uskoisi sun neuvoja, se ajaisi sen 30 kilsaa kauppaan palauttamaan pöytää ja odottaisi rahojansa takaisin. Sitten olisikin kiva yllätys, ettei palautusoikeutta olekaan. Sen takia täällä vöyhkätään. Hupsu.

Kyllä mä ainakin ensin soittaisin sinne liikkeeseen, ennenkuin lähtisin mitään pöytiä sinne ronttaamaan :whistle:

Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa sotkan tuotteista- kerrossänky ja lapsen koulupöytä kääntyvällä peilillä ovat ainakin erittäin toimivia pelejä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan oikein:

Kyllä mä ainakin ensin soittaisin sinne liikkeeseen, ennenkuin lähtisin mitään pöytiä sinne ronttaamaan :whistle:

Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa sotkan tuotteista- kerrossänky ja lapsen koulupöytä kääntyvällä peilillä ovat ainakin erittäin toimivia pelejä =)

OON SOITTANU JO! Pyytivät vain kannesta kuvia ja sanoin että laitan spostilla tulemaan. kuvien otto hetkellä huomasin että pöytä on joka puolelta paska!!

Yhteistyössä