pitkän etsinnän jälkeen löydettiin kiva sohva pöytä ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Mä ostin iskusta keittiöön pöytäryhmän ja kävivät KAHDESTI hakemassa pois ja tuomassa uuden, kun pöydässä oli naarmuja, josta valitin.
Kasasivatkin vielä sen aina. :)

Niin sitä pitää. Olitko tilannut tuotteen alunperin kotiinkuljetuksella?

jaa pitäsköhän pyytää sotkaa hakemaan ja tuomaan uus?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä ostin iskusta keittiöön pöytäryhmän ja kävivät KAHDESTI hakemassa pois ja tuomassa uuden, kun pöydässä oli naarmuja, josta valitin.

Mä ostin pari vuotta sitten sohvan sotkasta ja se oli rikki. Hakivat pois ja lähettivät sen tehtaalle ja kun sohva oli korjattu toivat sen takaisin, heidän laskuun...Mutta enään en sieltä mitään osta. Köyhän ei kannata ostaa halpaa... :D , joten me ostettiin suomisoffasta kotimainen ruokailuryhmä. Täysin kunnossa, kun kotiin se saatiin. :wave:

mä en ikinä osta kusetus firma suomi soffasta mitään!! :D
Mutta jyskin huonekalut jotkut mitä ollaan ostettu onkin ollut itse asiassa parempia mitä niillä hinnoilla ollaan luultu olevan:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Aina kannattaa kysyä. Ei mullekaan olisi tullut mieleen ruodata esim sohvaa itse takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
mä en ikinä osta kusetus firma suomi soffasta mitään!! :D
Mutta jyskin huonekalut jotkut mitä ollaan ostettu onkin ollut itse asiassa parempia mitä niillä hinnoilla ollaan luultu olevan:)

hmmm.....miten niin kusetusfirma? Mulle tuli stemmassa outo olo ja lähdettiin pois. Ne yritti myydä ruokailuryhmää, eikä ollut edes tuoleja missä koeistua vaan näytti lehdestä mulle sitä ryhmää ja myyjä vaan totes, että hyvä on... :/

Mä otin uudelleen yhteyttä sotkaan ja sanoivat että tuo tänne saat rahat takaisin ja mähän vein ja sain rahat!! ja menin naapuriliikkeeseen ja sain montakertaa hienomman pöydän takas!!! nyt olen tyytyväinen! :D

Yhteistyössä