Pitkästä aikaa treffeille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jännittäjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jännittäjä"

Vieras
Pitkän tauon jälkeen olen lähdössä treffeille ja satun jännittämään kovasti esim. kahviloita. Baareissa ja pubeissa en niin jännitä, mutta onko nuo sitten niin hyviä paikkoja tavata uudestaan? Kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia treffi paikoista missä on käyty? Mulla on kokemusta lähinnä just kahviloista ja joskus myös tavattu baarissa. Mulla on paniikkihäiriö joka oireilee just uusissa tilanteissa kuten treffeillä kahvilassa uuden tuttavuuden kanssa, siksi en menis niihin mielellään. Voisihan sitä kutsua kahville vaikka omalle kämpille tietty.

Mä ottaisin lasin vinkkua ennen ensitreffejä, että jännityksen kärki katoaa, vaikka mulla ei olekaan paniikkihäiriötä... Kännissä ei tietty saa mennä treffeille, mutta yksi lasillinenkin vaikuttaa rentouttavasti, vaikka ei missään tuntuisikaan :D

Pieni annos viiniä kyllä auttaa varmaan, mutta jos olen autolla liikenteesssä niin en voi lähtiessä ottaa. Pystyn käymään kahviloissa hyvien kavereiden kanssa ja oireet pysyvät hallinnassa paremmin. Sitten taas miehen kanssa josta olen kovasti kiinnostunut onkin hankalaa. Muistan joitain vuosia sitten kun mies vei minut kahvilaan ja tarjosi kahvin ja leivoksen niin hankalaa oli. En meinannu saada kahvia juotua kun käsi välillä tärisi niin. Pelko siitä, että toinen huomaa heikot kohdat sinusta lisää jännitystä vaan. Lääkettä en nykyisin enää käytä enkä aio jatkossakaan käyttää. Yritän siis kohdata näitä pelottavia tilanteita. Treffit jossain jääkiekko ottelussa vois olla rento paikka.

Yhteistyössä