Pitkät hiukset 7-vuotiaalla pojalla? Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mikähän mennyt vikaan, kun mä en ole koskaan nähnyt että pikkupojalla olis pitkä tukka jotenkin ällöttävän, limaisen, tai liian ohuen näköinen. Onkohan täällä vähän kriittisiä tätejä. :|

Pikkupojat ovat hetken pikkuisia, sitten niistä tulee rasvalettisiä teinejä.
Kun näen pitkähiuksisen pikkupojan, niin mietin miksi ihmeessä on valittu ko. tyyli, onko isä ikiteinihevari?

No ei mua ainakaan häiritse. Mä oon muutenkin sellanen että kaikki saa pukeutua miten tahtoo ja hiukset ja meikki esimerkiks saa olla mimmonen vaan. Huono käytös ainoastaan pistää vituttamaan.

Mun poika 4-vuotias ja haluaa kasvattaa tukkaansa niin mikäs siinä :) Asiaan ehkä vaikuttaa, etä lähipiirissä on paljon pitkätukkaisia miehiä. Nyt tukka on olkapäille..
Toisaalta ihan kivakin, että erottuu niistä siilitukista ja pottamalleista joita näkyy lähes kaikilla, niistä mä en taas tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mikähän mennyt vikaan, kun mä en ole koskaan nähnyt että pikkupojalla olis pitkä tukka jotenkin ällöttävän, limaisen, tai liian ohuen näköinen. Onkohan täällä vähän kriittisiä tätejä. :|

Pikkupojat ovat hetken pikkuisia, sitten niistä tulee rasvalettisiä teinejä.
Kun näen pitkähiuksisen pikkupojan, niin mietin miksi ihmeessä on valittu ko. tyyli, onko isä ikiteinihevari?

Jaa. Ja koska pikkupojat ovat pieniä vaan hetken, niin pitäisikö heidän alkaa ajella partaansakin, en oikein tajuu sun logiikkaa. Lapsi valitsee tyylinsä varmaan monista eri syistä, eikä ne syyt oikeen kellekään varmaan kuulu. Paitsi se poika, jonka tukka leikataan potan avulla, tuskin valitsee, se ei saa itse päättää. Se onkin teistä ehkä sitten parempi.

Mun poika on kalju, se valitsee niin.

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
nehän on sen pojan pääs eikä kenenkään muu

No, jos lapsi on 7-vuotias, niin hiusten pituus ei ole lapsen päätös.
Pojalla ja miehellä on liian pitkät hiukset, jos korvalliselta saa kiinni. Se on siinä ja hyvin yksinkertaista.

Alkuperäinen kirjoittaja yksinkertaista:
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
nehän on sen pojan pääs eikä kenenkään muu

No, jos lapsi on 7-vuotias, niin hiusten pituus ei ole lapsen päätös.
Pojalla ja miehellä on liian pitkät hiukset, jos korvalliselta saa kiinni. Se on siinä ja hyvin yksinkertaista.

Voi että tollaset vanhemmat on kusessa, kun lapsi tulee murrosikäiseksi.

Yhteistyössä