Pitkät hiukset ja ikä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karva

Vieras
Mielestäni pitkät hiukset eivät sovi vanhemmalle naiselle, kun piirteet putoavat, on ikävän näköistä jos tukkakin roikkuu. Suomalaisilla on vielä usein ohut hiuslaatu ja maantienväriset hiukset. Monella nuorellekin naiselle sopisi paremmin ryhdikkäästi leikatut hiukset kuin päätä pitkin valuvat karvat tai epämääräinen, vähän kärähtänyt permis, puhumattakaan itsevärjätystä kuontalosta. Turhaan moni mies ihannoi pitkähiuksisista naisista, elokuvien naisten hiukset ja ulkomaalaisten hiukset ovat toisenlaisia kuin suomalaisten hiirenhännät.

Minusta taas mustavalkoisten elokuvien vanhojen emäntien paksut palmikot ovat todella upeaa katseltavaa. Päiväksi ylväs nuttura ja illalla letti auki.

Puolipitkä tai siis olkapäille ylettyvä ryhdikkäästi leikattu on monesti parempi kuin lyhyt, just kun tukka on ohut, lyhyeksi leikattuna saattaa näyttää kaljulta, ja usein ihmiset ei viitsi sitten laittaa niitä lyhkäsiä mitenkään, roikkuvat päätä pitkin elottomina

riippuu ihan siitä hiusten kunnosta, ja miten paljon niihin käyttää aikaa. Kyllä suomalaisiltakin löytyy vahvoja , kauniita paksuja hiuksia! Jos hiukset osaa laittaa kauniisti kiinni, mikäs siinä. Noita roikkuvia olen nähnyt lähinnä teinitytöillä kun ovat vuoroin värjänneet mustaksi ja sit vaalentaneet, tukka huonossakunnossa. Kateellisten panettelua sanon minä. Pitkät hyvin hoidetut hiukset ovat upean näköiset.

Puolipitkä ja lyhyehkö (esim. polkkamallia on monenlaista) sopii useimmille parhaiten.
En tiiä,mä en ole oikein koskaan tykännyt pitkästä tukasta.Harvalla se näyttää hyvältä.
Sitten se ihmetyttää,että moni jämähtää siihen pitkään malliin koska "naisella pitää olla pitkä tukka"....hmmm.Mies muuten tykkää sellasesta lyhyemmästä mallista enemmän,se on kuulemma seksikäs ja korostaa kasvoja ;)

Mulla on -ja tää ei ole itsekehua- pitkä paksu musta tukka- ja olen aina sanonu, että voi kun tajuai joskus kun sen aika tulee, ajoissa leikata sen. Eli olen samaa mieltä, etä vanhalla naisella pitkät hiukset, jos ne on jo varsin ohentuneet, ei ole hyvän näköiset.
Mutta sitä en suostu allekirjoitaman, etä lyhyet olis yhtä hyvän näköiset kun pitkät. Pitkä kiiltävä musta tukka on oikeasti mun mielestä kaunein mahdollinen hiustyyli :saint: Luojan kiitos mulla on sellanen :D

Hyvin hoidetut puolipitkät tai pitkät hiukset mielestäni nuorentavat kuusikymppisiä. Toki jos on lähes kalju niin tilanne on toinen. Mut esim. meidän työpaikan kuusikymppisillä toimistosihteereillä on reilusti puolipitkät hoidetut hiukset ja jos he leikkaisivat lyhyeksi niin ikä tosiaan näkys heti paljon korostetummin.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Puolipitkä ja lyhyehkö (esim. polkkamallia on monenlaista) sopii useimmille parhaiten.
En tiiä,mä en ole oikein koskaan tykännyt pitkästä tukasta.Harvalla se näyttää hyvältä.
Sitten se ihmetyttää,että moni jämähtää siihen pitkään malliin koska "naisella pitää olla pitkä tukka"....hmmm.Mies muuten tykkää sellasesta lyhyemmästä mallista enemmän,se on kuulemma seksikäs ja korostaa kasvoja ;)

mulla on aina ollut lyhyet hiukset mut nyt asvatan ja on jo venyneet olkapäille.tietysti nyt ukko sanoi että enkö vois leikata lyhyeks kun ne oli paremmat ja sexyt,nyt se sen sanoo kun toinen on kasvattunu lettiä kauan!en varmaan leikkaa.ainakaan vielä :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
pitkät hiukset tekevät naisesta monesti nuorekkaamman näköisen.

no ei kyllä varmasti tee

kyllä minä ainakin näyttäisin vanhemmalta jos mulla ois lyhyt tukka.
mulla on pitkä tukka nuorekkaasti ponnarilla. Moi luulee mua paljon nuoremaksi kuin 36 vuotiaaksi.
Vai vaikuttaako että kasvoiltakin näytän nuoremmalta, joihin vaikuttaa myös elämäntavat.

Yhteistyössä