Pitkät naiset yli 175 cm

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Käytättekö yli 5 cm korkkareita, tuleeko jotenkin " iso ihminen " olo? Minä oon 182 cm, ostin tuossa saappaat mis 6 cm korko, mies sanoi et ootpa amatsooni kengät jalassa, ei sitä itse huomaa kun peilistä katsoo.

Aika amtsooni oot kyllä ilman korkojakin. Täytyy olla jo pikä miehekäs mies puolisona ettei ihanv valtavalta näytä.

Juuh, ei tuo mies ole kun 179 cm, mut ei se sitä häiritse eikä myös muakaan.

etkö just sanonu et miäs sanonu sua amatsooniks saappaat jalassa?

Sanoi, mutta ei se sitä häiritse. Ohimennen sanoi kun esittelin kuteitani sille.

ihme haukkumista taas tämäkin ketju. korkkarit on naiselliset kenellä naisella tahansa jos osaa vartalonsa kantaa kauniisti. itse olen lyhyt 165cm ja sääreni ovat pituuteni nähden pitkät. mielestäni korkkarit näyttää hyviltä. ystäväni on 180cm pitkä ja korkkareissa hän on tosi upea!

Alkuperäinen kirjoittaja totisesti amatsoni:
Pitkät naiset vaan on rumia :( Miksi korostaa sitä rumuutta vielä pidentämällä itseään?? En ymmärrä!

Jos nyt ei XL-kokoa eli normivartaloinen ja c-kupin tissit. Tosin itse 180 cm pitkänä en kelpaa tuollaisille kaunistuksille.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja totisesti amatsoni:
Pitkät naiset vaan on rumia :( Miksi korostaa sitä rumuutta vielä pidentämällä itseään?? En ymmärrä!

Jos nyt ei XL-kokoa eli normivartaloinen ja c-kupin tissit. Tosin itse 180 cm pitkänä en kelpaa tuollaisille kaunistuksille.

XL koko ei siinä 180 cm pituudessa juuri näy, olet varmaan törmännyt pyöriviin palloihin.

Mä olen sekä pitkä (175 cm) että lihava ja käytän kyllä korkkareita aina kun menen juhlimaan. Enpä ole tullut edes ajatelleeksi että siinä olisi jotain ihmeellistä :). Ja pieneksi tunnen itseni mieheni rinnalla korkeimmissakin korkkareissa, mies kun on 196 cm pitkä ja harteikas :heart: .

Täytyy kyllä vielä mainita että lihavuus lyhentää ainakin mua. Yhdessä vaiheessa laihduin 30 kg ja olin siis normaalipainoinen. Mulla on melko hyvät sääret, joten pidin siihen aikaan lyhyitä hameita ja korkkareita. Ei ollut ihan yks tai kaks tuttua ja kaveria, jotka jäivät ihmettelemään miten pitkä mä olenkaan :D. Pituuden taivastelun syynä oli kyllä vain ja ainoastaan laihtuminen ja korot. Toisaalta kyllä mulla takuulla parani myös ryhti kilojen karistessa ja ehkä parantunut itsetuntokin antoi muutaman lisäsentin pituutta :D.

Rurkilmaspa onkin kaunis muutenkin ja etkös nyt taas paljon laihtunut joten olet upea ilmestys kookkaan miehesi rinnalla. Siinä tunteekin itsensä pieneksi ja voi olla kunnolla ryhdikäs.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
http://realitytvmagazine.sheknows.com/blog/images/2008/07/tyra-banks-americas-next-top-model.jpg

No mun mielestä tätä kuvaa ei pelasta edes korkkarit :(
Vai onko jonkun mielestä hyvä kuva?

No mun mielestä Tyra on niin tyrmäävän upea nainen ettei siitä varmaan ees saa huonoja kuvia. Upea se on tuossakin.

Rurkilmaspa onkin kaunis muutenkin ja etkös nyt taas paljon laihtunut joten olet upea ilmestys kookkaan miehesi rinnalla. Siinä tunteekin itsensä pieneksi ja voi olla kunnolla ryhdikäs.

No kiitos vaan :D. Mutta rehellisyyden nimissä on tunnustettava että mahdottoman lihava olen edelleen ja kaukana upeasta ilmestyksestä. Mä veikkaan että meikäläisestä ei kaunista saati upeaa saa enää koskaan, mutta koitan olla välittämättä siitä. Pääasia että pääsisi joskus normaalipainoiseksi tai edes lievästi ylipainoiseksi. Ulkonäkö kun kuitenkin on melkolailla sivuseikka :)

onhan mulla muutamat kengät kaapissa, missä on yli 3cm korot.. todella harvoin niitä käytän. mutta sellaset parin sentin korot on ihan kivat. pituutta on 183cm. ja kun jalat on melkein metrin, niin en niihin hirmusesti lisäpituutta kaipaa.. siis 10cm korot ois aivan kauheet! en pysyis sellasilla ees pystyssä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja HUI:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Pitkät naiset korkkareissa on pelottavia ja kolkon näköisiä :o

Kuten esimerkiksi mallit ja missit vai? B) :D

Esimerkiksi.
Nainen on parhaimmillaan sirona ja naisellisena.

Älä nyt ymmärrä väärin, sä olet toki oikeutettu mielipiteeseesi. Mutta silti on vielä pakko kysyä että eikö sitten mielestäsi pitkä nainen (vaikka nyt edelleen kaikki missit ja mallit) voi olla siro ja naisellinen? Tekeekö lyhyys naisesta naisellisen?

Esimerkiksi.

Älä nyt ymmärrä väärin, sä olet toki oikeutettu mielipiteeseesi. Mutta silti on vielä pakko kysyä että eikö sitten mielestäsi pitkä nainen (vaikka nyt edelleen kaikki missit ja mallit) voi olla siro ja naisellinen? Tekeekö lyhyys naisesta naisellisen?

Naisellinen nainen on n. 160cm, b-rinnat, pyöreä ja kiinteä peppu, hoikka vyötärö. Siis tämä nyt vain on minun naismaku. Pitkät naiset ovat usein maskuliinisia. Miehet saa olla pitkiä, naiset pienempiä. Vaikkakin itse olenkin 180cm pidän pienistä naisista.

Esimerkiksi.

Naisellinen nainen on n. 160cm, b-rinnat, pyöreä ja kiinteä peppu, hoikka vyötärö. Siis tämä nyt vain on minun naismaku. Pitkät naiset ovat usein maskuliinisia. Miehet saa olla pitkiä, naiset pienempiä. Vaikkakin itse olenkin 180cm pidän pienistä naisista.

tunnen tosi paljon pitkià naisia jotka ovat kaikkea muuta kuin miehekkàità, mutta makuasioista ei voi kiistellà

Käytättekö yli 5 cm korkkareita, tuleeko jotenkin " iso ihminen " olo? Minä oon 182 cm, ostin tuossa saappaat mis 6 cm korko, mies sanoi et ootpa amatsooni kengät jalassa, ei sitä itse huomaa kun peilistä katsoo.

Aika amtsooni oot kyllä ilman korkojakin. Täytyy olla jo pikä miehekäs mies puolisona ettei ihanv valtavalta näytä.

Sulle sen sijaan riittää hintelä 170-senttinenkin?

Yhteistyössä