Pituus ja paino & painonnousu raskauden aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pehmeä pallero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ennen raskautta 165/47 ja nyt olen rv 37 ja painan 73..että aika mukavasti on tullut kiloja. Mutta nestettä minussa on varmaan ainakin 5 kilolla..tai sitten vaan selittelen=)

172 tai 174 pituinen ja raskauksien aikana taisin parhaimmillaan päästä yli 65 kg ehkä lähemmäs 68 kg ennen synnytystä. Muuten paino siinä 55 kg plus miinus 3 kg

171 ja 50
esikolta tuli +20kg (ja sairaalaan jäi 10kg ja loput 10kg lähti kk aikana)
kakkoselta tuli saman verran ja kaikki kilot jäi sairaalaan
kolmoseta tuli +23kg ja sairaalaan jäi 10kg ja loput 13kg on edelleen paikoillaan...onneksi:)

Ennen ekaa raskautta olin 168/45 :ashamed:
Sitten raskauden aikana tuli +20kg! Suurin osa niistä jäi!
Ennen tokaa sitten se paino oli siinä 60kg ja lisää tuli raskauden aikana 15kg.
n. 10kg hävis johonkii synnytyksen jälkeen mutta 3v aikana 5 tuli jostain takasii.
Ennen kolmatta olinkin sitten 70kg, lisää tuli 12kg ja synnytyksen jälkeen kaikki hävis, mutta on nyt 3v aikana on painoo sitten vähän tullut lisää kun se on nyt 75kg.

ja nyt on muuten sata kertaa mukavampi olo kuin silloin 45 kilosena! Ei ees palella niin kovasti että kesälläkin piti käyttää välihousuja :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Ennen ekaa raskautta olin 168/45 :ashamed:
Sitten raskauden aikana tuli +20kg! Suurin osa niistä jäi!
Ennen tokaa sitten se paino oli siinä 60kg ja lisää tuli raskauden aikana 15kg.
n. 10kg hävis johonkii synnytyksen jälkeen mutta 3v aikana 5 tuli jostain takasii.
Ennen kolmatta olinkin sitten 70kg, lisää tuli 12kg ja synnytyksen jälkeen kaikki hävis, mutta on nyt 3v aikana on painoo sitten vähän tullut lisää kun se on nyt 75kg.

ja nyt on muuten sata kertaa mukavampi olo kuin silloin 45 kilosena! Ei ees palella niin kovasti että kesälläkin piti käyttää välihousuja :laugh:

Tarkenee vaikka on vähän tälläinen viileä tää kesä ;) :)

Yhteistyössä