pjärkkele, miten vopikaan olla niin vaikeaaa saada yhtä kutusta kortisoni pistosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
|O |O |O

kävin olkapään ultrassa tänään kun olkapää on ollut kipeä reilu 2,5viikkoa, olen kyllä ollut töissä koko ajan mutta tuskaa se on ollut
viikon odottelin tuota ultra-aikaa ja tänään se siis vihdoin oli, meni hitusen ohi mikä siellä nyt on vikana, mutta ilmeisesti joku kohta on turvonnut jolloin joku jänne jää luun ja luu katon väliin ja hiertyy, siistä siis aiheutuu kipu kättä liikuteltaessa..
lääkäri suositteli kortisoni piikkiä mutta eipä sitten voinutkaan laittaa sitä |O |O |O

syynä se että koska tuo ultra ei kuulu työterveyshoidon sopimukseen, vaan mulal oli erillinen lähete ja maksusitoumus mistä puuttui pieni teksti, tarvittaessa saa tehdä jatkotoimenpiteitä.. niin piikkiä ei voinut laittaa kun sekään ei kuulu työterveyshuollon piirin.. :headwall:
 
ja ongelma tässä tulee siinä että mulla matkaa tuonne työterveysasemalla se 50km suuntaansa, niin en nyt viitsis ihan huvikseni edes takas ajella, lis'äksi kun tarvitsen työpaikkanilääkäriltä vielä ne laput jotta sen piikin voi antaa, ja sen ajan jolloin se voidaan ultran avustuksella tehdä.. eli hyvällä tsägällä pääsen taas viikon päästä ajelemaan 100km omaan alskuuni helsingin keskustaan (ja mun tuurilla vielä ruuhka-aikaan) |O
 
Mä en ottaisi missään tapauksessa kortisoni pistosta..se on oikein kunnon "myrkkyä" että en suosittele..suosittelisin kokeilemaan muuta hoitoa ja sitä ihan viho viimisenä temppuna..
 
Alkuperäinen kirjoittaja MM:
Mä en ottaisi missään tapauksessa kortisoni pistosta..se on oikein kunnon "myrkkyä" että en suosittele..suosittelisin kokeilemaan muuta hoitoa ja sitä ihan viho viimisenä temppuna..

kun ei särkylääkkeet auta, ja tuo olkapää on kipeä.. vaihteiden vaihtaminen autolla ajaessa sattuu.. niin jotain tuolle olis tehtävä.. varsinkin kun eipä tuo aika näytä auttavan.. :whistle:
 
saako tollasen pistoksen ihan tavan terveyskeskuksesta?
(siis mikäli sieltä löytyy ultralaite ja lääkäri siihen :snotty: )
vai pitääkö siitä maksaa erikseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
saako tollasen pistoksen ihan tavan terveyskeskuksesta?
(siis mikäli sieltä löytyy ultralaite ja lääkäri siihen :snotty: )
vai pitääkö siitä maksaa erikseen?

No ei terveyskeskuksessa mene kun käynti/vuosimaksu. Ei maksa lääkkeet erikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
saako tollasen pistoksen ihan tavan terveyskeskuksesta?
(siis mikäli sieltä löytyy ultralaite ja lääkäri siihen :snotty: )
vai pitääkö siitä maksaa erikseen?

No ei terveyskeskuksessa mene kun käynti/vuosimaksu. Ei maksa lääkkeet erikseen.

joo, siis näin mä kanssa kuvittelin tilanten olevan, mutta en oo koskaan moista piikkiä saanut niin tulipahan mieleen kysästä :D
mutta se että tehdäänkö niitä terveyskeskuksessa vai pitääkö mennä johki erikoislääkärille?
mietin vain näitä mun vaihtareita..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kulli:
Menin terveyskeskukseen ja sanoin että on pakko saada kortisonipiikit polviin, muuten en ole työkykyinen...sain ne :D.

täytyy soittaa, kunhan eka saan ne paperit sieltä työterveysasemalta, jotta selviää se "diagnoosi"
kun varmaan siinä vähän vaihtelee se paikka mihin piikki törkätään, vaivasta riippuen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
saako tollasen pistoksen ihan tavan terveyskeskuksesta?
(siis mikäli sieltä löytyy ultralaite ja lääkäri siihen :snotty: )
vai pitääkö siitä maksaa erikseen?

No ei terveyskeskuksessa mene kun käynti/vuosimaksu. Ei maksa lääkkeet erikseen.

joo, siis näin mä kanssa kuvittelin tilanten olevan, mutta en oo koskaan moista piikkiä saanut niin tulipahan mieleen kysästä :D
mutta se että tehdäänkö niitä terveyskeskuksessa vai pitääkö mennä johki erikoislääkärille?
mietin vain näitä mun vaihtareita..

Ei tarvii kun perus tk-lääkärin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
saako tollasen pistoksen ihan tavan terveyskeskuksesta?
(siis mikäli sieltä löytyy ultralaite ja lääkäri siihen :snotty: )
vai pitääkö siitä maksaa erikseen?

No ei terveyskeskuksessa mene kun käynti/vuosimaksu. Ei maksa lääkkeet erikseen.

joo, siis näin mä kanssa kuvittelin tilanten olevan, mutta en oo koskaan moista piikkiä saanut niin tulipahan mieleen kysästä :D
mutta se että tehdäänkö niitä terveyskeskuksessa vai pitääkö mennä johki erikoislääkärille?
mietin vain näitä mun vaihtareita..

Ei tarvii kun perus tk-lääkärin :D

dodii, nyt sitten tarvii varmistaa että onko tossa tk:ssa ultra ja jos on niin suuntaan sinne :)
 

Yhteistyössä