PK-seudun synnärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -ap-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

-ap-

Vieras
Minkälaisia kokemuksia teillä on lähinnä kättäristä, naistenklinikasta ja jorvista. Itse synnytin ensimmäisen Jorvissa ja ihan tyytyväinen olin, mutta tulevan kakkosen kanssa haluaisin ja tarvitsisin paljon apua ja tukea imetyksen onnistumiseksi kun ensimmäinen ei onnistunut ollenkaan, pitäisikö siis mennä synnyttämään kättärille? Muutkin kokemukset kiinnostaa, hyvät ja huonot..

Kättäri on ihan vihoviimeinen pailkka: asiakkaan vähättelyä, oman mielipiteen tuputtamista, hoitovirheitä... pilvin pimein näitä tuttavapiirin kättärillä synnyttäneissä. En menisi vaikka vähän maksettaisiin.

NKL v 2008. Hyvin meni periaatteessa, mutta se oli vähän niinku tuurista kiinni... Sattui vaan juuri olemaan sopiva kätilö koska vuoro vaihtui juuri sopivasti. Perhehuone oli ihan sattumalta vapaana. Imetykseen yms en saanut mitään tukea mutta toisaalta en tarvinnut sitä, kaikki sujui hyvin myös ilman - en tiedä olisiko sitä halutessaan saanut enemmän. Kaiken kaikkiaan jäi sellainen "ok" olo koko paikasta, mutta en kauheasti luottaisi... Positiivista sinänsä, että ainakin silloin vielä siellä kyllä työskenteli Päivi Kiili joka on vauvalehden imetysasiantuntija ja pyörittää päätyön ohella imetysohjaus yritystä. Häneltä niitä imetysneuvoja olisi saanut, esitteli itsensä ja sanoi, että pyydä minua jos tarvitset mitään opastusta.

Yhteistyössä