Playstation 3, Indian Jones (lego). Onko kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poika ja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Poika ja Äiti

Vieras
Löytyykö keltään tätä peliä?? 7-vuotias poikani on saanut vasta pelikonsolin, ja ks- pelin. Mutta aamun tuossa pelattuaan, ei pääse alkua pidemmälle :-D Voi toista....
Itse en peleistä niin välitä, mutta yritin häntä auttaa...vaan en minäkään osannut. Eli ihan siinä pelin alussa on yksi kohta, missä tarttis pojalle neuvoja...Joten jos joku linjoilla keneltä peli löytyy, niin neuvot otetaan vastaan :-)

meillä on se, mutta en minä tiedä yhtään mitään siitä. 7v ja 6v on pelannut sitä, eikä heillä pahempaa ongelmaa ole ollut, joskus mies käynyt hiukan avittamassa. Itse kun en oikein jaksa oita pelejä.

Ok.Meillä poika ei pääse alkua pidemmälle, kun ei saa hypättyä kun kahden ensimmäisen rotkon yli. kolmatta ylittäessä ei onnistu....Eikä indianan ruoskastakaan apua. Harmittaa kun en osaa poikaa auttaa. Tässä on nyt ilmeisesti joku "juttu", millä rotkon yli pääsee .....

Alkuperäinen kirjoittaja Poika ja Äiti;26191558:
Ok.Meillä poika ei pääse alkua pidemmälle, kun ei saa hypättyä kun kahden ensimmäisen rotkon yli. kolmatta ylittäessä ei onnistu....Eikä indianan ruoskastakaan apua. Harmittaa kun en osaa poikaa auttaa. Tässä on nyt ilmeisesti joku "juttu", millä rotkon yli pääsee .....

odotas. Kysyn meidän pojalta jos osaisi kertoa :)

Mun mielestä siinä on sellainen kohta missä pitää kaivaa sillä toisella ukolla (ei jonesilla) ja sitten rakentaa siihen sellanen silta...
Vähän mä oon hyvä selittämään :D

Niin ja siis meillä on x-boxilla toi peli mutta varmaan sama.... sen kohdan mistä pitää kaivaa niin näkee ihan selkeästi (siinä on jotain sälää tms.) ja sitten kun on kaivettu niin se kannetaan siihen rotkon luo ja siihen tulee silta.

Yhteistyössä