Plussa,ei plussa....fist signal testi.apuja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaana

Vieras
Testasin pe first signal herkällä testillä +.Kolmen minuutin sisään viivat pirtyivät.Testiviiva ei ollut yhtä tumma kuin kontr.viiva mutta aivan selkeä.

La testasin samalla testillä,eikä testiviivaa tullut ollenkaan näkyviin(kontr.viiva tietenkin norm).Mitä ihmettä???

Tänään aamulla testasin cb herkällä ja 10 min sisään oli heikko +.Hiukan sinertävä plus viiva.Kuivuttuaan nyt aamulla viiva on näkyvä mutta ohuen ohut.

Mitä tämä voi tarkoittaa?Olen ihan maani myynyt!Ensi plus ja sitten "ei mitään"
Miten siihen ekaan voikin piirtyä viivat ja nyt ei kunnolla?

Voiko emättimeen laitettava tulehduslääke puikko häiritä testin tulosta,kun se kuitenkin pissan mukana valuu ulos ja tietenkin testiin?
Lääkäri määräsi pe ja sanoi että on ihan turvallinen vaikka olisinkin raskaana.

Voi sanokaa mulle jotain järkevää!!!!!!!!!Kiitos jo etukäteen=)

Alkuperäinen kirjoittaja minna vielä:
niin, ja ei lääkkeessä voi olla raskaushormonia, tuskin siis vaikuttaa =)
Onnea!

Mä tarkoitin oikeastaan niin päin että kun se lääke valuu pissan mukana ulos niin voiko se häiritä niin ettei hcg erity kunnolla?jotenkin laimentaa tai jotain sitä tulosta?

Kun se eka testi oli niin selvä + kun olla voi!Ja silloin ei lääke ollut vielä käytössä ja nyt lääkkeen käytön aikana tullut nämä epämääräiset tulokset!

Kiitos näistä vastauksista,lisää saa kiitos laittaa!!!!=)

Täytyy muistaa että raskaustesteissäkin voi olla viallisia testejä mukana, jotka siis näyttävät negaa. Mutta plussaa, ei edes sitä hailakkaa, ei pitäisi tulla ilman että on raskaana =)
Onnea :flower:

By the way, kyllä se yksi plussa pitäisi riittää vakuuttamaan raskaudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minna vielä:
niin, ja ei lääkkeessä voi olla raskaushormonia, tuskin siis vaikuttaa =)
Onnea!

Mä tarkoitin oikeastaan niin päin että kun se lääke valuu pissan mukana ulos niin voiko se häiritä niin ettei hcg erity kunnolla?jotenkin laimentaa tai jotain sitä tulosta?

Kun se eka testi oli niin selvä + kun olla voi!Ja silloin ei lääke ollut vielä käytössä ja nyt lääkkeen käytön aikana tullut nämä epämääräiset tulokset!

Kiitos näistä vastauksista,lisää saa kiitos laittaa!!!!=)

Ahaa, nyt ymmärrän mitä tarkoitit. Sitä suuremmalla syyllä onnea - jos eka testi on tehty ennen lääkettä ja se on plussa, niin asiahan on selvä!! =)
Niin paljon olen itse näiden testien kanssa vääntänyt, että olen oppinut ettei virheellistä plussaa ole!! KEskenmenot ja tuulimunat on tietty asia erikseen, mutta sitä tuskin kannattaa ensimmäiseksi ajatella!!

Yhteistyössä