Plussa tuli tänään:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
Haalea mutta vaaleanpunainen viiva, jota ei tarvitse tiirailla tietyissä valoissa nähdäkseen sen, eli näkyy missä valossa vain, miten päin vain, jopa nurjalta puolelta näkyy läpi kaksi viivaa:) Saa kyllä tän paljastaminen mustana mennä hieman pidemmälle, pakko vaan hehkuttaa tätä kuitenkin jossain!!

0002028C.gif

Paljon onnea!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
paljon onnea!
oliko sulla mitään tuntemuksia ennen plussaamista?

Oli ihan henkinen tunne siitä, että on tärpännyt:) Ja myös ollut kauhean kylmäntunne ja väsynyt. Ja alavatsalla tuntunut sivuilla outoja kramppaisuja ja vihlomisia.

Onnea! Onnea! Ihanaa odotusta!

"Mikset sä voi sitä muka mustana kertoo? Oletko niin suuri julkkis täällä olevinaan et kaikki IRL tuntee sut? "

ja aina löytyy joku joka ei kestä toisen onnea

Alkuperäinen kirjoittaja onnee kuitenkin:
Mikset sä voi sitä muka mustana kertoo? Oletko niin suuri julkkis täällä olevinaan et kaikki IRL tuntee sut? :headwall:

Siksi, jos saan keskenmenon niin ei tarvitse täällä sitä surkutella ja jäädä muiden mieliin nikkinä joka sai keskenmenon.

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Mikset sä voi sitä muka mustana kertoo? Oletko niin suuri julkkis täällä olevinaan et kaikki IRL tuntee sut? :headwall:

Siksi, jos saan keskenmenon niin ei tarvitse täällä sitä surkutella ja jäädä muiden mieliin nikkinä joka sai keskenmenon.

Ahaa. Kyllä sulla taitaa olla aika suuret luulot tosta muistamisesta ;) Tai sitten mä olen vaan poikkeus siinä mielessä et eipä täällä kenenkään nikki tai jutut jää mun mieleen. Tää ei sillä tavalla ole mulle tärkee juttu.

Ja kuten sanoin, onnea. Ei sun raskautuminen ja onni ole multa millään tavalla pois tai mä toivo sulle epäonnea tai mitään sellaista. Ihme suhtautuminen tolla jollain vieraalla. Ehkä mäkin olen raskaana? Tai olen tyytyväinen ettei enää koskaan tarvi lapsia tehdä? Minkä takia sä heti oletit et mä olisin jotenkin kateellinen tai en "onnellinen" toisen onnesta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:

Ahaa. Kyllä sulla taitaa olla aika suuret luulot tosta muistamisesta ;) Tai sitten mä olen vaan poikkeus siinä mielessä et eipä täällä kenenkään nikki tai jutut jää mun mieleen. Tää ei sillä tavalla ole mulle tärkee juttu.

Ja kuten sanoin, onnea. Ei sun raskautuminen ja onni ole multa millään tavalla pois tai mä toivo sulle epäonnea tai mitään sellaista. Ihme suhtautuminen tolla jollain vieraalla. Ehkä mäkin olen raskaana? Tai olen tyytyväinen ettei enää koskaan tarvi lapsia tehdä? Minkä takia sä heti oletit et mä olisin jotenkin kateellinen tai en "onnellinen" toisen onnesta :kieh:

Minusta vain on turhaa tulla tällaisen ketjuunkin vittuilemaan..

Yhteistyössä