plussa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nils
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nils

Vieras
Moi!
Millaisia oireita teillä ennen kuin menkojen olis pitänyt alkaa?!
Keskenmeno 1.11.2008 nyt eka ovulaatio sen jälkeen, katsottu digitaalisella testillä ja gynellä todettu samana päivänä.. Nyt sen jälkeen 3 pvä siitä, kamala pääkipu, lämpöä, alavatsassa sellaista slohiiren tuntua kun makuulla, öisin hirveä hiki, mutta kylmä jos potkii peiton pois, vihlontaa alavatsassa. Repäisyjä kun nousee ylös, aivastaa tai yskii.. valkovuotoa tuli tänään reilummin, oviksesta siis nyt 7 pvä.. voisko olla mahdollista että olis tärpänny?!
Toivotavasti ymmärsitte mitä tarkoitin..

Mulla ei ole ollut minkäänlaisia oireita kun ennen oletettua menkkojen alkamista kun olen raskaana ollut, olo on siis ollut aivan tavallinen. Ensimmäinen oire siis on ollut menkkojen pois jäänti ja sen jälkeen vasta on tullut mieleen, että josko sittenkin olisi tärpännyt..

Toivottavasti saatte toivomanne plussan!

jos haluat testat aikasin kannattaa käyttää herkkää testiä (esim. clearblue), älä juo vettä illalla ja tee testi aamupissasta jonka pissaat kertakäyttömukiin. Näin tulee aika varmasti edes haamu jos olet raskaana.

mulla ei muuten ollu mitään oireita. ehkä vähän jotain pms-oireita (olin tosi vihainen), mitä mul ei yleensä oo. Nii ja menkkamaista jomotusta alavatsas. Plussasin eilen :D Vieläkään ei tunnut siltä et olisin raskaana. Jos en ois tehny testiä nii en varmaa tietäis ku mul muutenki ollu pitkiä kiertoja...

kiitos.. pelkään vaan sitä testiä, kun niin toivois että se uusi alku olisi tulollaan.. Sit jos taas menee kesken ja ja ja.. Kai nää vois olla jotain vale tuntoja mut ku ei..

Alkuperäinen kirjoittaja vitutus:
täältä ei tunnu saavan apua tovereilta siihen mihin kaipaa.. jotain ihme hömppää kyllä kirjoitetaan!!!
No älä nyt keuhkoo! Kaikilla on oireet ihan omanlaisensa. Ja joskus oireet tulee koska hluaa ne. Olet rauhassa ja testaat kun aika on. Sitten sen tiedät. Täällä on turha kalastella kannatusta ja tukea omille tuntemuksille. Jos ne osottautuuin vääriksi, tulee vaan pahempi olo. Mut onnea kuitenkin "odotukseen", toivottavasti tärppää.

näin on!! Mut olis kiva saada ihmisten tuntemusia vaikka oliskin kaikilla erilaisia.. Ei siitä pahaolo pitäis tulla, mut kunhan kyselen.. mielestäni kuitenkin paljon fiksumpia kuin mitä muuta täällä kirjoitetaan.. tää on kaks plussan sivut eikä mikään suomi24 tai jotain =)

Yhteistyössä