Plussa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miia

Vieras
Nyt sitten saan siirtyä tänne odottajien puolelle kun viikonloppuna testasin plussan :) Heti piti jo mennä täyttämään nettilaskureita, joiden mukaan LA olisi toukokuun puolessa välissä. Onko täällä muita nyt plussanneita? Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ja tuntemuksia!

Itse olen 26, mies 33 ja esikoista nyt sitten odotetaan...

moi ja onnittelut plussasta mäki plussasin viime ti ja varmistin vielä to ja su selkeillä plussilla:) hih hölmöä mutta kai sitä saa vähän sekasin ollakin meinaan onnesta:) meijän la olis myös toukokuun puolessavälissä 12pv.
pikkusen jännittää että meneekö kaikki hyvin TOIVOTTAVASTI! ei malttais odottaa että 12vk olis täbö.mulla ei juurikaan ole mitään oireita muuta kun vatsan pientä nipistelyä kuulemma ihan normaalia.
tänään ajattelin soittaa neuvolaa ja varata ajan

Moikka Miia,

Kirjoittele Toukokuu 2006 keskusteluryhmään. Ottavat sinut varmasti ilolla vastaan=)! Sieltä saat varmasti paljon samanlaisia kokemuksia! Janis 13+5 (eli maaliskuinen=)!!)

Heippa ja onnea raskautmisen johdosta!!!

Itse sain tietää olevani raskaana kolmisen viikkoa sitten, enkä meinannaut uskoa millään, vaikka sitähän tässä on yritetty jo puolisentoista vuotta.. ja nyt mennään ja raskausviikolla 10.
Eka neuvola ja ultra on takana ja oli se mahtavaa ultrassa nähdä konkreettisesti ""möhkön"" sydämensyke.

Mä olen täältä Satakunnasta ja iältäni 31, menin naimisiin viime kesänä ja ihanainen mieheni on mua pari vuotta nuorempi.

Nyt en meinaa millään malttaa odottaa tuonne viikolle 13, mitä sitten pidetään kuulemma yhdensortin etappina ""varmemmalle lopputulokselle"".

Tosiaan ensimmäistä täällä varrotaan ja innostus on aivan sanoinkuvaamaton sekä isukilla että minulla :-)

Yhteistyössä