Plussaa odotellessa :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susus90
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

susus90

Jäsen
01.02.2012
109
0
16
Kuusamo
Tulkaa kertoilemaan tänne omia kokemuksia ja tuntemuksia. Täällä kaamee vauvakuume ja yritykset aloteltu heti e-pillereiden lopetusten myötä. Eli pillerit lopettelin n. 3 viikkoa sitten. Onko kellään ollut pillereitten pois jätön jälkeen mitään erikoisia oireita?

Mulla ei mitää sen kummempaa kuin et oon nyt viikon verran tuntenu muka raskauden oireita, pahoinvointia, haju herkkyyttä ja alavatsa nippailua ja vasemman munasarjan tuntumissa sellasta paineen tunnetta yms. Ehkä tää on vaan omia keksimiä oireita kun toivoo niin kovasti sitä raskautta! ^^

Näistä asioista ois kiva jutella ja kertoa kokemuksia ja ennen kaikkea jakaa hyvät että huonotkin uutiset yhdessä! :-)

Itsellä ollut about 2 viikkoa iltaisin kuvotusta kun mennyt maate yrittämään nukkumista. Kahtena edellisenä alavatsassa outoa "kipua"." Ei tavallista menkkakipua, vaan ikäänkuin kiristystä tai jotain. Ovulaatioksi olen epäillyt ja vaikka ja mitä. Toivoisin toki olevani raskaana, mutta tuntuu että ei ehkä.

Mulla on nyt toinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen. Eka kierto oli 41 päiväinen, nyt aloitin oviksen tikutuksen kp21. Nyt on alkanut tuntua ekoja ovisoireita, eli mahan nippailua, limaneritys lisääntyi n. pari viikkoa sitten. Mulla myös oli ekan kierron aikaan hajuherkkyyttä (tosi voimakasta!), mahan nippailua ja nännien kipuilua (jälkimmäistä oletetun oviksen aikaan). Pari päivää ennen menkkojen alkamista oli iltaisin pahoivointia ja myös masukipu voimistui. Luulin itse olevani raskaana, mutta menkathan sieltä tulivat.

Yhteistyössä