PLUSSAA VAI NEGAA (RFSU!!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neketariini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neketariini

Jäsen
26.06.2008
36
0
6
Olen siis tässä kärsinyt jos jonkinnäköisestä "vaivasta" ovulaatiosta lähtien, lähinnä vatsan nipistelystä, ilmavaivoista, väsymyksestä jne. Jossain toisessa ketjussa kerroinkin tarkemmin oireista.

Tänään sitten kaupassa päähän pälkähti ostaa raskaustesti, ja tein kaksi. Ostin siis RFSU:n testipaketin. Nyt sitten en osaa ollenkaan tulkita tuota tulosta... Kertokaa mitä mieltä te olette! Onko tuo plussa vai kuvittelenko vaan? ENSINNÄKIN onko edes OIKEASSA paikassa??

Kääk. :| :p :x :whistle: :$ :hug: :) =) aikamoista sekamelskaa...

http://www.aijaa.com/v.php?i=2296358.jpg

sen mitä mie sain kuvasta selvää niin mie näin kaks viivaa kummassakin tikussa......miulla ois vielä muutama päivä jännäämistä alkaako vai ei ala...tikut on kaapissa jo oottamassa.. heh ;P

Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:
Olen saanut RFSU:lla niiiin monta "väärää" plussaa, etten luota testiin ollenkaan :/
Niihin tulee aina viivanpaikka :(
Tee uudestaan apteekin omalla =)

sama juttu. en ikinä enää käyttäisi niitä.

..juu jänskättää sen takia kun se ois mein pikku kuutonen ..heh..no jos on niin on..

miekin sanon vaan että clearblue ja muut sellaset on varmempia jotenkin..ja mie olen aina (kaikki viis aikasempaa) varmistanut ihan tk:ssa labrassa..ennen neuvolaan soittamisia..

no en saanu selvää kuvasta. ota kuva hieman kauempaa. ne viivat on kohtuu lähekkäin tuossa testissä. mutta sun testissä tai kuvissa en nähny muuta kun sen viivan mikä tulee et testi toimii. se ihan eka viiva on vaa joku muu.

juu. Täytyy parin päivän päästä hakea parempi testi...

Niin tuohon kysymykseen että olisiko järkytys, niin rehellinen vastaus: olisi. Mutta positiivisella tavalla kylläkin... Ei ole ollut suunnitelmissa eikä haaveissa (vielä lähivuosina), muttei se olisi TODELLAKAAN mikään katastrofi. Kaikkihan me tiedetään mitä seksin harrastamisesta voi seurata, vaikka olisi mikä ehkäisy.

Mie vertasin tässä omiini joita olen säilyttänyt ja ei näyttäs olevan tuo vasen eli testiviiva sillä paikalla missä se plussassa on. Eli ihan kuin olisi toi viiva sen liitoksen kohta, ei viiva ollenkaan, mulla viivat oli lähempänä toisiaan. Erittäin vaalea kylläkin. Viivojen tulisi mun kokemuksen mukaan olla .. koko tikun mitta olis 76mm... viivojen väliin jäis valkosta alle 4mm.

Alkuperäinen kirjoittaja eccu:
Mie vertasin tässä omiini joita olen säilyttänyt ja ei näyttäs olevan tuo vasen eli testiviiva sillä paikalla missä se plussassa on. Eli ihan kuin olisi toi viiva sen liitoksen kohta, ei viiva ollenkaan, mulla viivat oli lähempänä toisiaan. Erittäin vaalea kylläkin. Viivojen tulisi mun kokemuksen mukaan olla .. koko tikun mitta olis 76mm... viivojen väliin jäis valkosta alle 4mm.

näin se oli mulla ku luulin plussaksi..ja aika samoilta näytti mulla testit ku sun kuvassa.. :/

muoks.. siis AP:n kuvassa..

Yhteistyössä