Plussakortti jäi kotiin, ostin tarjoustuotteita joista maksoin normihinnan, saako sen rahan takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
En keksinyt parempaakaan otsikkoa :D Eli kävin kaupassa ja plussakortti oli unohtunut kotiin. Kassa sanoi että kun kuitin säilyttää sen saa korjattua neuvonnassa (ilmeisesti siis pisteet tilille kuten prismassa?), sama se niille pisteille mutta v*tuttaa kun tuli kympin kalliimpi kauppareissu kuin jos se plussakortti olis ollut mukana..Palauttaako ne mulle muka oikeasti ne rahat siellä neuvonnassa, kun tällaiseen käsitykseen jäin?

Olen k-kaupassa töissä. Meillä ne rahat annetaan siitä välistä takaisin vain saman päivän aikana tehdyistä ostoksista. Ja joku leima pitää saada kuittiin, koska muutenhan joku voi roskiksista tonkia jonku muun kuitteja ja kerätä itselleen rahaa. Kaikenlaisia yrittäjiä nimittäin on asiakkaissakin. Tietenkin voi olla kauppakohtaisia eroja.

[QUOTE="myyjä";29682272]Olen k-kaupassa töissä. Meillä ne rahat annetaan siitä välistä takaisin vain saman päivän aikana tehdyistä ostoksista. Ja joku leima pitää saada kuittiin, koska muutenhan joku voi roskiksista tonkia jonku muun kuitteja ja kerätä itselleen rahaa. Kaikenlaisia yrittäjiä nimittäin on asiakkaissakin. Tietenkin voi olla kauppakohtaisia eroja.[/QUOTE]

Kiitos :) Eipä tuo n. 10e mun maailmaa kaada, mutta sain sellaisen käsityksen että ne rahat saisi takaisin. Pitääpä käydä kokeilemassa..

Et saa, ikävä kyllä! Ainoa mahdollisuus olisi jos olisit heti maksettuasi hoksannut, että hei tää kortti jäi.. Jolloin kassa olisi perunut koko tapahtuman ja lyönyt ostokset uudestaan kassaan ja näin palauttanut erotuksen. Jälkikäteen tosiaan pelkät plussat voidaan kirjata sulle sieltä neuvonnasta tai kassalta (seuraavan pvn aikana) mutta ei menetettyä etua.

Yhteistyössä