Plussanneet Viilaajat 20

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prinressa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prinressa

Vieras
***Plussanneet Viilaajat 20***
Plussanneet viilaajat 20
Viilaajat:
Aikku 20.6.2007 Kätilöopisto - 10.6.2007 Tyttö; 2470g/46 cm
Monsku 26.7.2007 NKL - 28.7.2007 Tyttö; 3170g/50cm
Joanna 5.8.2007 Kätilöopisto - 2.8.2007 Poika; 2770g/47cm
Ewa 27.8.2007 Ruotsi - 20.8.2007 Tyttö; 3260g/51,5 cm
Entu LA 24.10.2007 KYS - 18.10.2007 Tyttö; 3230g/49cm
Ilona 27.10.2007 Tays - 19.10.2007 Tyttö; 3320g/50cm
Elviira 26.2.2008 Kätilöopisto - 20.2.2008 Poika; 3680g/51cm
Inkku78 28.03.2008 KYS
Prinressa 6.4.2008 NKL
Joppuli 13.4.2008 Jorvi
haikkis 22.4.08 koks
Pikkumyy 10.7.2008 Kaks
Aava 9.7.2008 Kätilöopisto
Pilvi 7.9.2008
niinuska 22

Aloitinkin uuden ketjun kun vanhassa tuli sata rikki...

Jos tän ketjun aikana saataisiin niitä viilaaja vaaveja lisää...

En vielä lisännyt Nellaa kun saa sitten lisäillä itse kun siltä tuntuu...

Kovaasti jännään Inkun puolesta.

Mun uni on muuttunut kyllä olin pitkään aamuuninen mut nykyään herään tosi virkeänä aikasin tänäänkin ennen kuutta herännyt. Yöllä oli pari kivuliasta supistusta mutta siihen ne jäikin. Oli niitä illalla muutama kanssa ja mies jo valmistautu lähtemään. :) Kurkku edelleen kipeä. Toivon ettei tulis pahempaa flunssaa.

Taidan mennä jatkamaan siivousta joka eilen jäi pahasti kesken.

Prinressa rv 38+1

Täällä vielä yhdessä osassa. Eilen käynnisteltiin eka pikkusatsilla, joka ei saanut aikaiseksi juuri mitään, ja sitten tuplasatsilla. Sen jälkeen on supistellut säntillisesti n. 6-7 min välein, mutta eipä nuo kipeää tee. Voi siis olla, ettei oo mitään saanut aikaiseksikaan, mutta ei oo vielä tutkittu toka satsin jälkeen. Onneks mulla tuo tilanne oli jo lähtökohtaisesti kypsä, lauantain lääkäri ois puhkaissut kalvot samantien, mutta sunnuntain lääkäri (jonka se ois pitäny tehdä) päätti, että kypsytellään eka vielä lääkkein. Höh. No, odotellaan, jospa se jossain vaiheessa... Vielä ei oo lääkäri ehtinyt kiertämään tänään, joten tän päivän suunnitelmia en tiedä.

-Inkku rv 39+3-

Inkulle tsemppiä!

Mä valvoin taas viime yön :( Tuntuu et mennään semmosella tahdilla et jokatoinen tai kolmas yö saan vähän nukuttua ja siinä välissä ei sit nukuta olleenkaan...

pikkumyy ja kirppu 24+4

Apua Inkku, kohta se on menoa =) Toivottavasti rupee pian tapahtuu niin ei tarvii kärvistellä hirveen pitkään.

Prinsessa supistelee, kuulostaa hyvältä. Sinne paljon lisää suppareita niin pääsette vauvan hakureissuun.

Ja Pikkumyylle tsempit noihin öihin, se on niin turhauttavaa valvoa keskellä yötä.

Omaanapaa... Mulle on nyt sitten tullut ensimmäiset raskausarvet, kaiken öljyilyn jälkeenkin ne hyökkäs. Ja sormet on ihan nakkeina aamulla. Inha tunne kun on pötkylät sormien tilalla. Kaaleppi on ollut aikas villinä tänään, mikäköhän sillä on. Mä aattelin lähtee kahvittelemaan kaverin luo, kun on vielä auto alla niin pääsee kulkee...

Joppuli 37+3

Iiks, inkkua viedään.. :D tsemppiä pusaamiseen ! :)

eiköhän me huhtimammatkin jo pyöräytetä vauvaset ulos niin päästään tuonne ihanaan aurinkoiseen ulkoilmaan vaunulenkille. Kävelin tänään tunnin lenkin, ei tehnyt yhtään tiukkaa.. olen varmasti kasassa vielä toukokuussakin.. Huomenna neuvolalääkäri.. mitähän se tuumaa tästä mahajättiläisestä?

haikkis 35+6

Heippa :)

jaiks, inkulla jännää :) :) :)
Voimia ja tsemppiä, pian saat oman nyytin kainaloon!

..pitänee pikkuhiljaa alkaa uskomaan että kyllä meille se vauva taitaa tulla ;)
tein vielä äsken sen toisen clearbluen testin ja kun se plussa siihen heti tuli niin uskottava se on!! Tiiätte varmaan miltä minusta tuntuu mutta en voi lakata hymyilemästä kun tuntuu niin ihanalta!!! :)
Huomenna pääsee sit soittaan neuvolaan ja varaamaan ensimmäistä aikaa. Toivottavasti ei nyt kovin kauaksi menisi kun tuo testikin niin myöhään vasta plussaa näytti.. Täällä ei kuulu kuin 1 ultrakerta, se tuntuu kyllä kurjalle, mutta sanoinkin miehelleni että haluan kyllä käydä vaikka omakustanteisesti toisen kerran!

Nyt alan katteleen koulujuttuja...

Ihanaa päivää :)

Inkkua jännäilen :) Taidatte olla tositoimissa kun ei aamun jälkeen ole kuulunut mitään...

Mulla on nyt alaselkä ja varsinkin häntäluu jumahtaneet aivan kamalan kipeiksi...ei meinannu tulla koirien lenkittämisestäkään mitään kun oli niin hankala kävellä. Auts! Oli ilmeisesti tosi huono idea se hiihtäminen (ja olihan siitä siellä valmennuksessa varoitettu, mut kun en uskonut...tyhmä minä!)...

Nella: se alkuhuuma oli kyllä aivan ihanaa. Mäkin olin vaan yhtä hymyä ja ihan pakahtumaisillani kun oisin halunnut kertoo kaikille :)

Taisi Inkulla käynnistys onnistua... Voi että, kun ihan jännittää inkun puolesta.

Haikkis täällä vedellään kanssa reilu 1 1/2 h lenkkejä ja ei tunnu missään... Tänään oli ensimmäistä kertaa alapään luut hellinä, mutta muuten ei supistuksen supistusta. Oon ihan miettinyt et olisi kiva tietäää miltä kivulias supistus tuntuu. Eli jollei tää tyyppi tuu ulos sektiolla niin tulee varmaan sitten vappuna. Kauhistuttaa ajatus että tän mahan kanssa pitäisi elää vielä parhaimmillaan viisi viikkoa, jos siis menee yliaikaiseksi.

Nella noi on niin ihania hetkiä, koska toisaalta saa kantaa maailman ihaninta salaisuutta sisällään (musta oli hauskaa se fiilis, et mä tiedän jotain mitä sä et tiedä), mutta toisaalta haluaisi huutaa koko maailmalle että meille tulee vauva. Sulla onneksi tulee ensimmäinen neuvola tosi pian kun on noita viikkoja aikalailla kasassa. Se muuttaa sen odotuksen konkreettisemmaksi.

Mä oottelen huippumallien alkua.... Ja keskiviikkoa... Me taidetaan päästä ultraankin...

J+K

Täällä ollaan taas herätty jo puol viis ja ei muka väsytä... Illalla ja yöllä muutama supistuskin tuli. Ja flunssa meinaa tulla, kurkku todella kipeä ja nenä tukossa. Syntyis nöpö nyt äkkiä ennen kuin menee pahemmax tai sit oottais että menee flunssa ohitte. Ei ois kivaa olla synnyttämässä kovassa flunssassa. Oon ihme kyllä säätynyt koko raskausajan pöpöiltä. Yleensä saan pienimmätkin flunssat. Pakko vaan levätä tää päivä. Täytyy lähettää mies kauppaan kun kotiutuu töistä iltapäivällä, se niin tykkää ihmisvilinästä :)

Inkulla on tainnut onnistua käynnistys, toivottavasti ainakin.

Pikkumyy mulla on häntäluu ollut pidempään kipeä, ja varsinkin jos istuu pitkään niin menee kipeämmäksi ja ei meinaa tuolilta päästä ylös kun se sattuu niin paljon.

Nyt meen sohvalle kattomaan aamutv:tä...

Prinressa rv 38+2

Huomenet :D

Juu-u, on tainnut inkulla olla touhukas yö, mahtaako olla jo pienokainen kainalossa? ;)

Minäkin olen herännyt jo varttia yli 6. Uni vaan loppuu. Illalla taas 10 valvominen tekee tiukkaa!! ..tietty mua nyt vähän jännää soittaa sinne neuvolaan, että kuinka pitkälle mun eka käynti menee! :D
Joppuli, tuo on niin totta!!!Eilenkin teki ihan älyttömästi mieli sanoa ystävälleni puhelimessa että olis mulla jotain kerrottavakin kun kyseli kuulumisia, mutta maltoin mieleni! :D ..ja tietty vanhemmille haluis pian kertoa kans!! Ne tietää jo siskoni vauvasta joten aika varmaan tulee mukava "pommi" kun kerron että me tullaan tohinalla perässä! He eivät yrityksestä edes tiedä joten voihan se yllätys olla! :)

Ja te ootte jo niin älyttömän pitkällä kaikki...

Aurinkoista päivää!!!

Nella rv7+6?

Täällähän tapahtuu! Valtaisat onnittelut Nellalle!!! Ihanaa, että saamme tänne täydennystä, kohtahan täältä poistuukin moni. Inkku etunenässä, virtuaalitsempit synnytykseen (vai onkohan se ohi jo...?)! Toivottavasti Prinressalle ei nyt iske flunssa päälle. Nyt vaan pistät miehen hoivaamaan ja keräilet voimia.

Meillä oli ihana loma, mahtavaa nähdä ekaa kertaa tänä talvena LUNTA! Mukana oli minun lisäkseni toinenkin raskaana oleva, joten muiden skit ja afterskit eivät harmittaneet. Saipahan puhua raskaus/vauvajuttuja oikein urakalla kerrankin. :) Olo on oikein hyvä, tuntuu että masu kasvaa nyt ihan silmissä. Tänään olisi vielä edessä 4D-ultra, jännää!

Aurinkoa kaikille Viilaajille!

-Aava 24+4

Aavalle tsemitykset ultraan, heti sitten raporttia tänne.

Nella, ihanaa et neuvola on noinkin pian... Viikko menee nopeesti.

Mä sain kanssa kaverilta eilen plussa uutisia, ja että oon itsekin leijunut pilvissä sen takia. Kaaleppi saa kaverin marraskuussa jos kaikki menee niin kuin pitää...

Nyt lähden kirjastoon. Meillä on tänään sammutettu kuivaimet ja voi tätä taivaallista hiljaisuutta.... ollaan miehen kanssa vaan ihan hiljaa kun on niin ihmeellistä.

Huomenna polille IIIIKS

Joppuli

Kylläpä elämä hymyilee kun saa välillä nukuttua :) Ja selkäkivutkin on helpottaneet, niin pystyin käymään ihan kohtalaisella lenkilläkin koirien kanssa.Aurinko paistaa ja kelin puolesta oisin voinu jäädä vaikka koko päiväks ulos, mut kävely on silti aikamoista taapertamista :)

Aavalla on jännä päivä edessä :) Tsemppiä ultraan. Mäkin pääsen taas ens kerralla neuvolassa ultrattavaksi kun on se neuvolalääkäri, mutta eihän se ton 4D:n veroista oo...mut näkeepähän et kaikki on kunnossa.

Nella saitkin neuvola-ajan tosi nopeesti. Siitä se lähtee! Mäkin heräilin alussa aamuyöllä (4:n maissa) ja olin ihan pirteenä...voisin vaihtaa tän nykysen väsymyksen siihen! Ja mä kans myhäilin ton JOppulin mainitseman "mulla on salaisuus"-fiiliksen kanssa...On se vaan niin ihanaa!

Tänään ois taas ohjelmassa pikkurouvailua...eka koneellinen pyykkiä on jo pyörimässä :)

pikkumyy ja kirppu 24+5

Aurinkoista tiistaita!

Täällähän on muitakin unettomia, minäkin nousin kolmelta ylös kun vaan kieriskelin ja kääntyilin.. siirryin yläkertaan sohvalle, etten häiritse miestä kun sen täytyi nousta aamuvuoroon puoli viiden jälkeen. Sohvalla minä sitten pari tuntia katselin tv:tä ja kuulostelin KIPEITÄ SUPISTUKSIA! :) alkoi jo jännittää että tässäkö nyt mennään, mutta kyllä ne sitten ohi meni. Onneksi tänään oli neuvolalääkäri niin sai heti tietää missä mennään. Lääkäri totesi että vaikka sf-mitta huiteleekin yläkäyrillä niin ihan "normaali-painoinen" vauva tulossa, veikkasi syntymäpainoksi n. 3800g jos nyt sinne laskettuun aikaan asti edes mennään. Kovasti supisteli kun lääkäri "ronkki" ja tutki kohdunsuun tilannetta ja totesi että jos tälläi supistelee useasti,eikä lopu niin sitten vaan rohkeasti yrittämään synnärille sisään. :) kohdunsuu oli n. 1cm ja pehmeä. Sanoi että kypsältä kohdunsuu vaikuttaa ja vauva on hyvin laskeutunut ja eipä sitten ihmeitä kun odotusta,odotusta, odotusta.. :D Kaikki terkkarin ottamat arvot hyvät, Hb 128, painoa tullut kilo per viikko, mutta laittoi turvotusten piikkiin, RR oli vähän koholla 130/80 mutta varmaankin johtui siitä kun kävelin neuvolaan, mies kun joutui mennä töihin :( pissa oli puhdas. Viikon päästä sitten taas neuvolaan, nyt ne on viikon välein tästä eteenpäin.
Nyt taidan lähteä juhlistamaan neuvolapäivää sämpylällä ja kahvilla johonkin kuppilaan. :)

Ihanaa päivää naiset

haikkis tasan 36

Inkun kuulumisia tulin kurkkimaan... Mutta taitaa Haikkiksellakin olla h-hetki jo lähellä :) Jännää! Ja Prinressalla samaten... Taidetaan saada monta Viilaaja-vauvaa samaan syssyyn...

Täällä mä ainakin vielä kärvistelen, kolme supparia vaan tänään aikaiseksi saatu... Mut jos tää flunssan tulo jotenkin ennustaakin lähestyvää synnytystä.. Onnex huomenna neuvola niin saa kurkata samalla kurkkuun kun se on tosi kipee, ettei oo mitään angiinaa...

Nyt takasin sängyn pohjalle..

Prinressa

Huu, kohta pitää lähteä vaavia moikkaamaan! Joka kerta jännittää kyllä ihan yhtä paljon. Huomenna olen kotona (ja siis ilman nettiä), joten kuulumiset sitten torstaina. Tosi tylsää kyllä missata kuulumiset kokonaiselta päivältä kun täällä tapahtuu koko ajan kaikkea jännää! Jaksamista viime metreillä kärvisteleville ja Joppulille hyvää hiljaisuuden kuuntelua. :)

Synnyttäneet Viilaajat:
Aikku 20.6.2007 Kätilöopisto - 10.6.2007 Tyttö; 2470g/46 cm
Monsku 26.7.2007 NKL - 28.7.2007 Tyttö; 3170g/50cm
Joanna 5.8.2007 Kätilöopisto - 2.8.2007 Poika; 2770g/47cm
Ewa 27.8.2007 Ruotsi - 20.8.2007 Tyttö; 3260g/51,5 cm
Entu LA 24.10.2007 KYS - 18.10.2007 Tyttö; 3230g/49cm
Ilona 27.10.2007 Tays - 19.10.2007 Tyttö; 3320g/50cm
Elviira 26.2.2008 Kätilöopisto - 20.2.2008 Poika; 3680g/51cm

Plussanneet viilaajat 20
Inkku78 28.03.2008 KYS
Prinressa 6.4.2008 NKL
Joppuli 13.4.2008 Jorvi
haikkis 22.4.08 koks
Pikkumyy 10.7.2008 Kaks
Aava 9.7.2008 Kätilöopisto
Pilvi 7.9.2008
niinuska 22

Annattehan anteeksi kun tulin tuolta haaveilupuolelta hiukan sorkkimaan tota listaa. Itse kun käyn päivittäin teitä taustailemassa niin musta vaan toi jotenkin näyttää selkeemmältä. Voih kun vielä joskus löytäis itsekin nimensä tämän puolen listalta =)

Vai Siiseliini täällä "sählää", no ei ihan kiva kun muokkailit... =)

Mua jännittää huominen... miten saan niille sanottua et ei mitään käännösyrityksiä, tuntuu et alkaa loppu häämöttämään kun tuollaseen tapaamiseen pitää mennä. Nyt alkaa mietityttämään et kuinka sen vauvan kanssa pärjää ja kaikki miljoona muuta asiaa... Iskee joku ihmeen paniikki, loppupaniikki. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia. Ja tossa ne mun tuntemukset sen synnytyksen osalta sitten onkin. Mihin mun kaikki supistukset on jäänyt, tuntuu et kaikilla supistelee ja sattuu ja mulla ei tunnu missään. Olisi kiva et jossain tuntuisi. Nyt mä varmaan lähden tästä koneelta kun oon oikeesti koko päivän tässä nysvännyt... Ryhdyn odottelemaan huomista. Aamulla pitää mennä ekaksi lentokentälle hakee isukki, kiva lähtee ajelemaan sinne jos tulee se lumimyräkkä... pitää mennä hissukseen...

J+K

Inkun kuulumisia edelleen kaipailen. Taitaa olla ihan Jättiksen lumoissa :) Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin... Mulla ois hirvee hinku kans saada jo vauva syliin, mut vielä täytys malttaa monta kuukautta...

Täällä on taas yks huonosti nukuttu yö takana :( Ja aamulla oli ihan valtava turvotuskin päällä...Ja ilmeisesti niskat jumissa kun kädet kädet oli puutuneetkin...voe voe...

Harmi kun Aava et pääse tänään koneelle,ois ollu kiva heti tuoreeltaan kuulla sun ultrakuulumiset! Huomenna sitten...

Joppulille tsemppiä tälle päivälle! Mua ei muuten huoleta yhtään vauvan kans pärjääminen, paitsi tämmönen erittäin epäoleellinen asia vaivaa: että osaanko pukee vauvan sopivasti kelin mukaan kesällä. Ettei raukka läkähdy tai oo liian vähissä kamppeissa. Ja nyt huolettaa vähän sekin kun tuli tuota turvotusta ja Kirppu on ollut eilen vähän vaisumpi masussa...

Mun piti lähtee taas tänäaamuna uimaan, mut jätinkin väliin kun nukuin niin huonosti viime yön. Siitäkin tulee heti huono omatunto, vaikka oonkin päättäny et nyt mennään fiilisten mukaan...

Pikkumyy+Kirppu 24+6

Huomenia viilaajat!
Sitä tekee ihminen yhden pidennetyn pääsiäisloman ja johan täällä alkaa tapahtua! Eli siis Inkku jo synnyttämässä / synnyttänyt ja Nella tullut haaveilijoiden puolelta! Sylintäydeltä onnea molemmille!!! Ihanaa saada tänne "uutta verta", koska muut ovat jo niin pitkällä, että kohta jäisinkin ilman Nellaa yksin tänne kirjoittelemaan.

Meillä meni loma hienosti. Maha pääsi pullahtamaan ihan yllättäen ja varmaan täytyy tällä tai ensi viikolla töissäkin kertoa, nyt alkaa epäilyttävästi näkyä. Tosin enemmän edelleen sen näköistä, että olen lihonut mahasta kuin että selkeä vauvamaha.

Kiloja mulle ei ole tullut vielä yhtään.. Pitäskö teidän mielestä huolestua? En kyllä ole alkuunkaan laihdutellutkaan tai syönyt huonosti, mutta en kyllä voinut huonostikaan. Ei vaan ole tullut vielä! Kaipa niitä vielä kerkee kerääntyä. ;)

Mukavaa lumimyräkkäpäivää!
Pilvi 16+3