Plussapistetiedote paljastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Empuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Empuuu

Aktiivinen jäsen
12.08.2008
13 368
0
36
Vantaa
Meillä meni kesäkuussa K-ruokakauppoihin reilut 600e ja meitä on KAKSI! Voisi alkaa vähän katsomaan mitä ostaa, onko miten tarpeellista jne. :snotty:

Tuon lisäksi käydään satunnaisesti lähikaupassamme Siwassa. Prismassa joitakin kertoja myös, on vaan harmittavan hankalan matkan päässä, voisi muuten käydä useamminkin.

:ashamed:

Muoks. Ei onneksi olekaan kokonaan ruokaan mennyt tuo summa, ostinhan mä Cittarista Sims 3:sen jne.

Se mua tässä pelottaakin, että miten paljon menee sitten kun on lapsi(a). B) Ostetaan kyllä tosi paljon vihanneksia, tuoretta kalaa jne. Jotenkin musta vaan tuntuu, että toi reilut 600e on iso summa kahdelta, kun monet perheet pärjää tuolla tai vähemmälläkin.

Mä sain tänään menemään cittariin 100e ruokaostoksiin. tosin siin oli 1,6kg jauhelihaa, lohifile, broiskun filesuikaleita, pojalle hattu, juustoa, hedelmiä, kasviksia ja paljon maitotuotteita. Mut kyllä silti hirvitti kasslalla tuo summa, eri asia jos ois ollut vaippapaketteja tms mukana... niistä kun kertyy nopeesti isokin lasku. niin ja eipä meitäkään ole kun 2aikuista ja 2 lasta (lapsistakin toinen vast 9kk eli hänen osuus on kasviksia ja lihaa soseita varten)

Yhteistyössä