PlusTV ei toimi:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirpiz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pirpiz

Aktiivinen jäsen
13.12.2005
5 615
1
36
Mikä lie homman nimi, ko saatiin lehtitilauksesta kolme kk PlusTV-kortti ja viikon verran nää kanavat näky. Yhdenäkin ei enää näykkään KUVA yhdelläkään siihen pakettiin kuuluvalla kanavalla, vain tekstitys :o Voisko tää olla joku paikallinen katkos? Vika digiboksissa? Kortissa? Kiitos jos joku auttaa tyhmää... :ashamed:

Meillä samanmoinen onkelma. Meil kylläkii näky noi kanavat peräti pari vkoo, on soitettu asiakaspalveluun eilen sekä tänään. Tänääkii on näkyny vaan juniori... ei kyllä meinata jatkaa tilausta!!!

Mulla kävi niin ettei ollut rahaa maksaa laskua ja se suljettiin :ashamed: No maksoin laskun ja piti tulla taas toimintaan se paketti. Mulla eri pankissa tili, mutta silti maksusta sen verran aikaa että pitäis näkyä. Näky yhtenä päivänä puolisen tuntia juniori, sitten ei muka oikeutta kanavaan. On tehnyt sitä useampana päivänä, vielä eilenkin teki sitä. |O |O On se kumma kun ei muka oikeutta, vaikka lasku maksettu :kieh: :kieh:

Meillä ei oo maksulline tilaus vaan lahajana saatu. Ja ei se kyl huuda oikeuksien perään ainakaan. Ukko vetää tötselit irti tuolla. Kaikki kokeillaan paitti sinappia:D

Sanoivat siel as.palvelussa et pitäs olla ok, kyselivät kortin numeroa ja laittoivat sen sieltä käsin toimimaan. Sen verran vielä selvennän et eilisen soiton jälkeen näky mut tänään ei näkyny ku junnu-kanava. Meillä myös lahjasydeemi eli laskua ei oo maksamattomana:)

Alkuperäinen kirjoittaja Tää äiti:
Sanoivat siel as.palvelussa et pitäs olla ok, kyselivät kortin numeroa ja laittoivat sen sieltä käsin toimimaan. Sen verran vielä selvennän et eilisen soiton jälkeen näky mut tänään ei näkyny ku junnu-kanava. Meillä myös lahjasydeemi eli laskua ei oo maksamattomana:)

Jaaha, miepä soitan huomenna ÄKÄSEN puhelun. Ja jos uskaltaavat tarjota moista roskapakettia maksullisena ni saavat sulloa sinne minne aurinko ei paista |O :D Ärtsyttääp :kieh:

meille kävi vasta juuri näin kuin ap:lle..joissakin kanavissa ei ollut kuvaa,vain tekstitys..joissakin ei näkynyt mitään.. vihdoin huomasin tarkistaa sen kortin!! mukulat olivat sitten kääntäneet kortin väärinpäin!! sen jälkeen taas kanavat näkyi :laugh:

Mä soitin plussalle ja ongelma ratkottu. Piti ottaa kortti, boksin johto pois seinästä, johto takasin ja hakea kanavat uudestaan. Sitten laittaa jollekin plussan kanavalle ja sehän valittaa sitten ettei ole korttia. Sen jälkeen kortti tupaan ja alko näkyä.

On kuulemma tullut heinäkuun päivitykset ja mun boxi ei ollut sitten päivittänyt, mennyt jotenkin tilttiin. Mutta ainakin nyt tietää vastaavassa tilanteessa tehdä noin ennen kuin alan taas soittelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mä soitin plussalle ja ongelma ratkottu. Piti ottaa kortti, boksin johto pois seinästä, johto takasin ja hakea kanavat uudestaan. Sitten laittaa jollekin plussan kanavalle ja sehän valittaa sitten ettei ole korttia. Sen jälkeen kortti tupaan ja alko näkyä.

On kuulemma tullut heinäkuun päivitykset ja mun boxi ei ollut sitten päivittänyt, mennyt jotenkin tilttiin. Mutta ainakin nyt tietää vastaavassa tilanteessa tehdä noin ennen kuin alan taas soittelemaan.

*syöksyy töllön kimppuun* Mut päivittääkö kaikki boksit itte ihtesä vai? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

*syöksyy töllön kimppuun* Mut päivittääkö kaikki boksit itte ihtesä vai? :ashamed:

Pitäisi päivittää eikä mullakaa ole tuollaista ongelmaa aiemmin ollut muuta kuin vasta nyt. Tuo paketti kuitenkin ollut jo keväästä. Mutta kyllähän boxit tilttailee välillä. Mulla finluxin boxi, firma konkassa, paikka josta boxi ostettu on lopettanut eli mihin tuota edes veisi huoltoon?!? :o

Uusimmat

Yhteistyössä