M
Minna
Vieras
Oikeasti olen hyvinkin avoin, reipas ja iloinen ihminen. Rakastan suuresti perhettäni ja työtäni. Äitinä koen olevani aivan tavallinen, omille lapsilleni hyvä äiti. Työstäni saan paljon kehuja ja pidän paljon tekemästäni työstä. Mutta viikko enne kuukautisia elämäni ja oloni muuttuu sisäiseksi kaaokseksi. Ja tätä on nyt jatkunut noin vuoden ajan ja ajottuu aina samaan kohtaan kuukautiskiertoa. Eli, en luota itseeni yhtään, epäilen lähes kaikkia omia toimiani. Epäilen, että olen töissä tehnyt jotain väärin, enkä ole hoitanut asioita kuten pitäisi, autolla ajaessa olen varma, että olen huomaamattani ajanut jonkun päälle tai aiheuttanut kolarin, jos juttelen jonkun vieraamman ihmisen kanssa pelkään puhuvani jotain sopimatonta, kotona mielestäni kukaan muu ei tee mitään eikä auta, eikä tue minua, kaikki asiat itkettää jne jne. Muutaman päivän jälkeen olen jo niin ahdistunut, että olen jättämässä perheeni, työni ja muuttamassa pois paikkakunnalta. Häpeän asiaa niin paljon etten ole kehdannut kertoa siitä kellekkään. Pari päivää kuukautisten alettua olen taas oma itseni ja elämä tuntuu mukavalta ja helpolta. Onko joku, joka kärsisi samankaltaisista oireista? Tai joku joka on kärsinyt ja löytänyt jostain avun?