Po.P:n toimitusajat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuppis

Vieras
Onko kukaan tilannut viimeaikoina Polarn och Pyret:n verkkokaupasta? Kuinka kauan meni, että sait paketin?

Mä tilasin 31.12.2012 ja edelleen tiedoissa statuksena "käsittelyssä"

Täällä myös odotetaan popin tilausta jonka tein suunnilleen viikko sitten. En ole aiemmin sieltä tilannu, niin ei kokemusta toimitusajoista. Taitaa myös alennusmyynti ruuhkauttaa tilauksia? En tiedä tulevatko Ruotsista, vai onko heillä varasto Suomessakin? Samaan aikaan tein Metsolan tilauksen ja tuli jo viime perjantaina perille, sieltä tulee aina nopsaan. :)

Mä kanssa olen tilannut eri nettikaupoista (T2H, Jeriikka, Lekmer) vaatteita. Tilaukset tein kaikki tuolloin 31.12. ja muut paketit ovat tulleet paitsi toi Po.P:n paketti.

Tein tilaukset sekä POP:lta että Ticketiltä 31.12. ja molempien tilanne edelleen "käsittelyssä" tms. Ja POP:lta toimitustavaksi laitoin noudon Turun varastolta jossa oletin vaatteiden olevan. No, ehkä niitä siis tilataan ensin sinne Ruotsista ja siksi kestää..?

[QUOTE="...";27832155]Tein tilaukset sekä POP:lta että Ticketiltä 31.12. ja molempien tilanne edelleen "käsittelyssä" tms. Ja POP:lta toimitustavaksi laitoin noudon Turun varastolta jossa oletin vaatteiden olevan. No, ehkä niitä siis tilataan ensin sinne Ruotsista ja siksi kestää..?[/QUOTE]

Mä en kyllä oikeasti tiedä, tuleeko ne vaatteet Ruotsista vai mistä..

Alkuperäinen kirjoittaja äiti vain;27832431:
Tilasin muistaakseni 29.12. ja tänään luki tilauksen tiedoissa, että vaatteet on postitettu ja mukana oli seurantakoodi.

Oukkei. Eli tällä viikolla taitavat postittaa mun paketin kanssa.

Yhteistyössä