POhdintaa! mitä mies teki mun puhelimella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mies oli viime yönä jossain aamu viiteen saakka. Piti vain mennä tapaamaan erästä ystävää, mutta ilmeisesti ilta oli venynyt. Olin närkästynyt, etenkin kun tämä ystävä on naispuolinen. Aamulla heräsin ennen miestä ja istuin sohvalle katsomaan telkkaria. Miehen housut oli siinä ja kiukuissani ajattelin tsekata taskut, jos siellä olisi vaikka kuitteja eilisillasta. Yllätyksekseni huomasin että MUN puhelin oli miehen taskussa! siis mitä hittoa, mitä se sillä on tehnyt? olen mennyt eilen nukkumaan jo ennen kuin mies lähti, enkä ole koko yönä puhelinta tarvinnut. liekö ollut sillä koko illan mukana. Kumma juttu, en nyt kehtaa tunnustaakkaan että miksi olen sen taskuja tonkinut aamu kymmeneltä-

Sano, että siirsit housuja ja puhelin tipahti sieltä. tai että housut tippui kun pöyhit sohvatyynyjä ja puhelin pilkahti esiin taskusta. Sitten voit kysyä, miksi puhelin oli siellä taskussa. Sitten reaktiosta riippuen uskot selityksen tahi et. ja viskaat sen paskan pihalle.

Mä en vaan voi uskoa, että mies on ollut naispuoleisen ystävänsä luona aamuviiteen eikä mitään juttelua kummempaa ole tapahtunut.

Pettäjät myöskin usein kuvittelevat puolisonsakin pettävän ja etsivät hanakasti todisteita, mm. puhelutietoja seuraamalla ja viestejä lukemalla.

No tietysti mies oli ottanut sun puhelimen, ettet pystyisi soittamaan hänelle kesken illan/yön. Olisi sitten palauttanut puhelimen johonkin hieman piiloon, niin olisi ollut selitys sillekin mikset ollut löytänyt sitä.

no sanot että etit sun puhelinta ja soitit siihen ja sillä tavalla se löytyi. mitä se on tehnyt sillä niin ei tuu mitään mieleen. onko lokissa tai viesteissä jotain tietoa?

Pistät puhelimen takas miehen taskuun ja sit kun hän herää, niin kysyt, että onko nähny sun puhelinta, kun et oo sitä koko aamuna löytäny. Ja kun hän kertoo, että se on hänen takussaan, niin kysyt samalla, että mitäs se siellä tekee. Simple?

No ei ole samanlaiset, mulla on pinkki että saa olla melko värisokea mies jos sen sotkee perusmustaan.

Meillä on ollut viime aikoina vähän riitoja, olen raskaana ja ollut totaalisen väsynyt. Olen torjunut miehen monesti mutta olen aina kertonut syyn että oksettaa jne. Mies on ollut tosi paljon mukana raskaudessa ja lukee siitä paljon. Eikai se pönttö nyt oikeasti luule että tämä mun vetäytyminen omiin oloihin johtuu siitä että petän!

Aion kyllä kysyä mitä niin paljon yhteistä hänellä ja tuolla ystävällä on, että täytyy siellä yötämyöden aikaa viettää. Tokikaan en tiedä missä ovat olleet ja kenen kanssa, voihan olla että ovat menneet baariin porukalla tms. Miehen muu käytös ei kyllä viittaa siihen että pettäisi. Nyt mies siivoili ja puhelin oli siirretty eteisen pöydälle.....

Jospa sulla on ollut tapana tehdä tarkistussoittoja pitkin iltaa?

Mulla ei ikinä ole ollut tapana tehdä sellaista. Pikemminkin mies tekstailee ja soittelee mulle kun on jossain. Ja minä olen maailman laiskin vastaamaan esim. viesteihin. Ehkä siksi myös mun puhelin on helppo ottaa ja en varmaan vieläkään olis huomannut luurin katoamista ellen olisi muissa asioissa taskuja tonkinut.

Sano, että siirsit housuja ja puhelin tipahti sieltä. tai että housut tippui kun pöyhit sohvatyynyjä ja puhelin pilkahti esiin taskusta. Sitten voit kysyä, miksi puhelin oli siellä taskussa. Sitten reaktiosta riippuen uskot selityksen tahi et. ja viskaat sen paskan pihalle.

Mä en vaan voi uskoa, että mies on ollut naispuoleisen ystävänsä luona aamuviiteen eikä mitään juttelua kummempaa ole tapahtunut.

Pettäjät myöskin usein kuvittelevat puolisonsakin pettävän ja etsivät hanakasti todisteita, mm. puhelutietoja seuraamalla ja viestejä lukemalla.

Miksei mies vois olla naispuolisen ystävänsä luona aamuviiteen? Mäkin oon monen monta kertaa viettänyt iltaa mun miespuolisen ystävän kanssa, ollaan jopa KAHDESTAAN oltu hänen asunnollaan :O Ainut hetki kun ollaan housuja riisuttu, on se, kun on käyty vessassa.

Yhteistyössä