Autossa on lisätila tarpeen, perheenlisäystä tulossa. Eli 2 lasta, 2 aikuista ja 2 koiraa pitäis mahtua matkustamaan. Alla V40 volvo. Autossa sinällään ei mitään vikaa, ahdas vaan on koirien kans.
Miten sinä tekisit?
a ) Ostaisit katolle suksiboxin, että sais mm. laukkuja ja rattaat mahtumaan sinne, ja näin sisätiloihin jäis enemmän tilaa?
b ) Vaihtaisit suosiolla isompaan autoon?
Miten sinä tekisit?
a ) Ostaisit katolle suksiboxin, että sais mm. laukkuja ja rattaat mahtumaan sinne, ja näin sisätiloihin jäis enemmän tilaa?
b ) Vaihtaisit suosiolla isompaan autoon?