pohjolan hoitokulu vakuutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän pikkumiehen vakuutus pohjolassa. Omavastuu vuosittain (eli koko vuoden -> ei kalenterivuosi vaan vuosi ekasta tapahtumasta saa kerätä kuitteja) 10% tai vähintään sata euroa, mä oon yleensä laittanu aina siinä vaiheessa kuitit kun kuluja tullut tonnin, että omavastuu sen satasen, kun sitten se taas nousee (on tullut nyt 2 kertaa se tonni täyteen, herra 2,5 ja nyt uuteen kerätty pari lääkärikäyntiä ).

Sieltä saa isoihin maksuihin hakiessa maksusitoumuksen, ettei tarvi itellä ollenkaan olla niitä rahoja (paitsi sitte maksat siitä yhdestä sen satasen omavastuun).

Kaiken muun on korvannu tähän mennessä paitsi vesirokkorokotusta, joka on ennaltaehkäisyä eikä siksi korvata (näin luki päätöksessä ).

Vertailua:

Mulla itellä if:n omavastuuton vakuutus. Korvaa kaiken tk-käynneistä lähtien, mutta ei myöskään ennaltaehkäisevää lääkitystä (broidi koitti saada malarialääkityksen korvattavax :D ). Saa hakea joka kulun jälkeen aina heti rahat pois, ei tarvi säästellä kuitteja vuotta -> eivätkä edes ole enää vuosiin kuitteja pyytäneetkään, nettihakemus aina riittänyt. Rahat olleet tilillä kahden pankkipäivän (eli jos haet pe niin tiistaina) sisällä. -> Pohjolalle laitettava KAIKKI kuitit menemään, rahat tilillä alle viikossa siitä kun postitettu paperit. Eli vaikka teet hakemuksen netissä, kuitit on lähetettävä, tosin ne maksaa postikulut.

Yhteistyössä