Pohtikaas mun kanssa miksi lauantain pano ei ottanut enää yhteyttä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Typerä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Typerä

Vieras
Alunperin juttelin tän tyypin kaverin kanssa baarissa, mutta sit tää "pesukonekorjaaja" (en muista nimeä ja hän kävi huoltoliikkeestä 1,5v sitten korjaamassa mun pesukonetta joten olkoon nyt sit pesukonekorjaaja :) ) tuli koko ajan viereen jos pysähdyin juttelemaan hänen kaverinsa kanssa. Loppuillasta tuli ihan mun viereen tanssimaanki ja sit lähdettiin pesukonekorjaajan kans yhdessä mun luo kun asun ihan keskustassa. Yöllä sit paneskeltiin ja aamulla hän kävi pisulla, mutta tuli kuitenkin pariks tunniks vielä viekkuun nukkumaan kunnes lähti puolen päivän maissa. Selitteli ettei viitti kauempaa nukkua kun pitää ehtiä k-raudasta hakemaan remppatarvikkeita. Sano käväsevänsä vielä kaverinsa luona ja ikkunasta vielä näytti talon mihin menee kun kaverinsa asuu näköjään melkein naapuritalossa.

Tyyppi sit siinä halas vielä mua ennen lähtöä (olin sängyssä enkä kehdannut nousta kun ei ollut edes pikkareita jalassa) ja sanottiin heipat.

Ei siinä vaihdettu numeroita, mutta mielessä oli että se kyllä mulle jäi kun yöllä pyysin tyyppiä soittaa mun kännyyn ku en löytänyt sitä mistään. Illalla uskaltauduin laittaa viestin "Moikka! Löytykö kaikki tarvittavat jutut? Oli kiva nukkua sun vieressä" mutta eipä oo kuulunut vastausta :(

Miksköhän se baarissa tuli ees häirittee kun sen kaverin kaa jutskasin jos ei edes ollut oikeesti kiinnostunu vaan halus vaan seksiä? Ja miksi se aamulla vielä tuli uudestaan viereen nukkuu ja halas lähtiessä? Olis sit hemmetti lähteny menee sen vessakäynnin jälkeen jos ei kerta kiinnostanu :(

Yleensä en edes anna ekana yönä, mutta edellisestä sekstailusta lähemmäs vuos ni himotti ja kortsujaki oli ni otin ilon irti ;)

No ilmeisesti tyyppi ei muuta halunnu kuin seksiä. Oli vain kohtelias aamulla. Sen nää nykymiehet kun osaa :)
Unohda siis koko tyyppi, hän ei selvästi ole kiinnostunut, teet vain itsestäsi naurunalaisen jos vielä laitat viestiä yms.
Parempaa onnea jatkossa!

Alkuperäinen kirjoittaja KriisistäKriisiin:
Jos sillä on toinen... :ashamed:

no se voi hyvin olla esim. varattu. eli se halus vaan hetken huumaa. kokeilla vierasta. eikä halunnu olla törkee jotenka siksi ei lähteny heti ku oli lastit heittäny.

Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
No ilmeisesti tyyppi ei muuta halunnu kuin seksiä. Oli vain kohtelias aamulla. Sen nää nykymiehet kun osaa :)
Unohda siis koko tyyppi, hän ei selvästi ole kiinnostunut, teet vain itsestäsi naurunalaisen jos vielä laitat viestiä yms.
Parempaa onnea jatkossa!

Mä veikkaan, että aamulla oli niin huono olo, että ei päässy heti lähtemään :D Tai piti keksiä eukolle selitys, missä yö on vietetty...

Alkuperäinen kirjoittaja vingu ja vikise:

no se voi hyvin olla esim. varattu. eli se halus vaan hetken huumaa. kokeilla vierasta. eikä halunnu olla törkee jotenka siksi ei lähteny heti ku oli lastit heittäny.

Niin. Nuo K-raudasta remppatarvikkeiden hakujutut kuulosti tylsältä selittelyltä. Vapaa mies ei olisi selitellyt. Luulen. :snotty:

mulla on periaate. älä juokse miesten perässä vaan anna miesten juosta perässäsi. jos mies ei ota yhteyttä hän siinä on joka menettää. koita jaksaa, miehet ovat välillä tosi kusipäitä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tämä oli eka kerta kun sinulle kävi näin?

Pari vuotta oon sinkkuna ollut ja kyllä eka kerta oli kun ei tyyppi halunnut sit mitään enempää. Tosin ei mulla ole kokemusta exän jälkeen kun kahdesta lyhkäsestä suhteesta, mutta ne sentään halus vielä nähä uudestaan.

Joku sano jos sillä on toinen? Aiemmin mitä pari kertaa oon baarissa nähnyt niin sillä on ollut tyttöystävä mukana. Kysyinkin et etkö enää seurustele, mutta en muista mitä selitti vai sivuuttiko kysymyksen :D

Voi vee ku jäi potuttaa koko homma et menin ottaa siltä, olisin ollu ilman jos tään tempun olisin tienny ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vingu ja vikise:

Niin. Nuo K-raudasta remppatarvikkeiden hakujutut kuulosti tylsältä selittelyltä. Vapaa mies ei olisi selitellyt. Luulen. :snotty:

Kyllä nekin selittelee... Miksi polttaa siltaa takana jos vielä joskus tuleekin tarve :D

Mies ei halunnut muuta kuin pillua. Se miksi tuli aamulla vielä sun viereen pissun jälkeen johtui siitä, että mies ei vielä jaksanut krapuloissaan lähtiä kotio.

Vastaisuuden varalle; potki se mies ajoissa pihalle vaikka jo yöllä.

Hän ei ole vaan tarpeeksi kiinnostunut. Älä vaan ala laittaa enää mitään viestiä...saat vaan toisen olon kiusaantuneeksi :(, kyllä ottaa itse sit yhteyttä jos kiinnostaa. Karua tekstiä, mutta NIIN totta.

Alkuperäinen kirjoittaja äimä:
mulla on periaate. älä juokse miesten perässä vaan anna miesten juosta perässäsi. jos mies ei ota yhteyttä hän siinä on joka menettää. koita jaksaa, miehet ovat välillä tosi kusipäitä!

Tää oli pe-la välisenä yönä kun tapahtu. Mä kelasin, et se oli mun "tehtävä" ottaa yhteyttä koska siinä kun se tuli halaa mua ni mä en halannu takas kun en kehdannut kainaloa nostaa ku haisin varmaan ihan hieltä *nolo*...ni aattelin et se saatto ajatella et mua ei kiinnosta kun en vaivautunu ees halaa sitä takas.

Alkuperäinen kirjoittaja gjgjhghjgjhghjghjg:
Hän ei ole vaan tarpeeksi kiinnostunut. Älä vaan ala laittaa enää mitään viestiä...saat vaan toisen olon kiusaantuneeksi :(, kyllä ottaa itse sit yhteyttä jos kiinnostaa. Karua tekstiä, mutta NIIN totta.

Peesi tähän.

Alkuperäinen kirjoittaja gjgjhghjgjhghjghjg:

En tod. laita toista viestiä jos ei vastaa. En IKINÄ oo roikkunu kenessäkään enkä aio roikkua. Tiedän omasta takaa, että inhottava alkaa keksimään tekosyitä....

Yhteistyössä