Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja ap:[ Oon sitäki miettinyt, että ymmärtääkö käsitettä "isä" lainkaan, vai ajatteleeko eksän nimen olevan isi. Siis että onko eksä hänelle vaan joku aika vieras mies, jonka luo häntä viedään silloin tällöin yöksi...
Jos tuo on tilanne, niin sitten on yhä enemmän tärkeää että poika viettää isän kanssa aikaa. Kyllä lapset tietävät hyvin, mikä on "isi" jos lapsi ei nyt ihan ilman kavereita kasva.
Mun nykyinen mies on pojalle varmasti lähinnä isää. On ollut mukana pojan elämässä tuosta 2vuotiaasta alkaen, eli on varmasti pojalle se, mitä muut lapset kutsuvat isäksi. Tosin ihmettelee sitä, miksi isi kieltää häntä sanomasta mun miestä isäksi. Ja kerran kysyi, että mitä sitten jos onkin kaksi isää...?
Okei eli tilanteen kannalta olennaista lisäinfoa jäi siis alunperin puuttumaan...
Lapsellasi on siis myös kotona isä eikä hän ymmärrä että miksi pitäisi mennä jonkun muun luokse isän ja äidin luota. Se muuttaa tilannetta aika tavalla. Jotenkin ajattelin että olet yh ja siksi ihmettelin että miksi tämä tilanne on niin vaikea.