tyhmä sanaa ku ei saa tahtoonsa läpi jne miksi ihmeessä ja miten saan sen loppumaan?ite en tyhmä sanaa käytä ja sanon aina että kukaan ei oo tyhmä et se on ruma sana jne...
Pitää sitä kiukkua johonkin purkaa, tyhmä on kuitenkin vielä ihan hyvä sana verrattuna muihin pahempiin. Ja menee varmaan ohi itellään kun ei oo niin suurta uhmaamisen tarvetta enää.
Meillä tyttö hoki kans tota tyhmää viikon verran.
Sitten eräänä kauniina päivänä laitoin hänet arestiin istumaan ja ripauksen mustapippuria kielen päälle.
Siihen loppui.
Samana iltana likka suuttui isälleen, ja alkoi hokemaan että "kun sää olet niin..olet niin..niin..." mutta ei sanonut "tyhmä"
Meillä se loppui siihen että sanoin pojalle että jos minä olen tyhmä, niin sinä olet tyhmän lapsi ja kaksinverroin tyhmä. Pienempi ei oo vielä kekannut että voi nimitellä.
Meil on ihan sama kausi menossa. Jos mie kiellän jotain nii poju menee isin tykö ja sanoo et äiti on vähän tyhmä. Välillä kun poju hermostuu mulle nii sanoo et sie oot pikkusen tyhmä mie en tykkää siusta.
Meillä taas tuo sana tyhmä esiintyy sillon jos sanon että kuules muistitkos tänään hammastahnan laittaa?? Alkaa kuulumaan -Kun minä oon niin tyhmä etten ikinä muista!!-