Poika huusi tänään minulle että - Älä satuta minua!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Reilu 5v poika, sanoi tänään aamulla päiväkodissa kun käveltiin pojan ryhmään viemään vaatteita jne että - Älä huuda mulle!!!!!!! Poika huusi täyttä kurkkua ja kävelin pojan takana ihan hiljaa. En oikeesti edes sanonut mitään. Poika vaan kääntyi ja raivos mulle :( Oon aikas WTF fiiliksellä.

Kotimatkalla muutama hetki sitten sai raivareita tiuhaan tahtiin, rauhoittui 10 sekunniksi ja taas ihan ilman mitään syytä huutoa ja kunnon raivoa, naama meni irvistykseksi ja ja... Plääh.. otsikossa olevan huusi mulle täyttä kurkkua juuri tällä kotimatkalla.. En ole koskaan poikaa satuttanut : / Raskas reilu puolituntinen oli, vihdoin kotona :ashamed:

Ai niin ja poika raivos samalla matkalla mulle kuinka haluaa MINUA satuttaa ja rupes lyömään, raapimaan ja huutamaan :snotty: Paska äiti olo. Nyt taas poika hymyilee.

Juu ensi viikolla on aika sinne Lastenlinnaan..

Kannattaa ihmeessä lukea netistä kaikki mahdollinen tosta(kin) diagnoosista. Yritä olla ajattelematta mitä muut ajattelee, tai yritä harhauttaa poikaa jollain kun "tilanne päällä".
Perjantaina saat jo sitten infoa. Voimia!

Kannattaa ihmeessä lukea netistä kaikki mahdollinen tosta(kin) diagnoosista. Yritä olla ajattelematta mitä muut ajattelee, tai yritä harhauttaa poikaa jollain kun "tilanne päällä".
Perjantaina saat jo sitten infoa. Voimia!

Kiitos! Juu sain mä jotenkin tilanteen aina rauhoitettua mut alkoi heti uudestaan. Nooh en mä varsinaisesti ajattele mitä muut ajattelee, paitsi sit Lastenlinnassa jos poika sielläkin alkaa höpöttää/raivoo tuollaisia :ashamed: No viikko vielä pitää oottaa!!! On vaan tällä viikolla ollut tosi hurjia nämä kohtaukset :snotty: onneksi huomenna on perjantai..

Yhteistyössä