Poika menee armeijaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annamarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annamarie

Vieras
Onko äideillä jotenkin ikuinen napanuora poikalapsiin? Mun poika menee kuukauden päästä armeijaan ja olen siitä jotenkin kauhean ahdistunut. Olen alkanut suurennuslasilla tutkimaan sodan uhkia ympärillämme, lukenut kauhutarinoita varusmiesen onnettomuuksista ja sairauksista. En kestä ajatusta että pojalle tapahtuisi jotain. Panikoin hirveästi huolimatta siitä että hän on kaikin puolin omatoiminen aikuinen eikä lainkaan mammanpoika.

Ongelma taitaa olla mun korvien välissä, mutta ahdistaa silti :-/

[QUOTE="vieras";26417838]Jos lapsi on yhtä tunneherkkä kuin sinä niin se tulee jo paluujunalla takaisin.[/QUOTE]

Olitpa taas kannustavana.

Hyvin se menee niin ap:lla kuin pojallakin, älä huoli.

[QUOTE="vieras";26417862]Olitpa taas kannustavana.

Hyvin se menee niin ap:lla kuin pojallakin, älä huoli.[/QUOTE]

Sitähän ei voi tietää ennen kuin sen kokee. Nykyään on tosi kovat kriteerit pelkästään armeijan harmaisiin pääsyynkin, pakko olla särmä tyyppi tai ne ajaa pois sieltä.

Onko äideillä jotenkin ikuinen napanuora poikalapsiin?
Ongelma taitaa olla mun korvien välissä, mutta ahdistaa silti :-/

Minun poikani - kuopukseni pääsi keväällä ylioppilaaksi, hän on ollut enemmänkin "kotipoika", mitä nyt rippileirillä ja koulun järjestämillä matkoilla on ollut.
Elokuussa hän lähti opiskelemaan eikä yhtäkään kertaa syksyllä käynyt kotona!!
Nyt hän lähtee armeijaan eikä huoli mamman antamista vinkeistä. Aikoo ottaa päivän kerrallaan eikä stressata ja pyrkii pääsemään minimiajalla intistä.

Kyllähän tässä vähän sydän sykkyrällä ollaan, mutta vähän aikaa on saanut jo totutella tyhjän pesän syndroomaan. Eikä se tilanne tule enää tästä muuttumaan.

Meidän pojalla on vielä matkaa armeijaikään, mutta voin hyvin kuvitella tuskasi.:hug:

Meinaan kannustaa meidän tyttöjäkin käymään armeijan.

Tytöistä ei ole sellaista huolta kuin pojasta. Voisko olla niin että äidit holhoaa poikalapsiaan tarkemmin?:D

Lopeta niiden juttujen lukeminen. Ei niitä pidä alunperinkään mennä lukemaan.
Ei mikään ihme että paniikki vaan yltyy. Kaikki menee ihan hienosti, ja siellä on ihan kivaakin kun asenne on kohdillaan.:hug:

Yhteistyössä