Poika satutti pipelinsä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Könysi portaissa ja luulin että pyllyyn sattui. Ilmeni sitten vähän ajan päästä että pippeliin sattui, kävelee jalat levällään eikä siedä yhtään kosketusta. Pippeli on turvoksissa ja punoittaa. Huomen aamuna katson onko vielä kipeä ja tarviiko käydä lääkärissä.

Voiko pienen pojan pippeli murtua? Ikää siis 3 vuotta.

eiks ole olemassa joku penis"murtuma" jossa, ne peniksen kudokset esim. kovin kovasti taipuessaan (esim kaatuessa, seksiä harrastaessa) voi rikkoutua niin pahasti, että vaatii lääkärihoitoa?

kannattaa googlettaa penismurtuma

Alkuperäinen kirjoittaja hei mut:
eiks ole olemassa joku penis"murtuma" jossa, ne peniksen kudokset esim. kovin kovasti taipuessaan (esim kaatuessa, seksiä harrastaessa) voi rikkoutua niin pahasti, että vaatii lääkärihoitoa?

kannattaa googlettaa penismurtuma

No näin mä olen ymmärtänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
No ei voi murtua. Mut onhan se varmasti kipeä jos kopsahtaa. Tod näk. aamulla kunnossa. Pystyykö pissaamaan, se kai tärkeintä?

No et oo ainakaan lääketieteen ammattilainen.. joten älä neuvo päin persettä kun et mistään mitään tiedä!

Alkuperäinen kirjoittaja Lekuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
No ei voi murtua. Mut onhan se varmasti kipeä jos kopsahtaa. Tod näk. aamulla kunnossa. Pystyykö pissaamaan, se kai tärkeintä?

No et oo ainakaan lääketieteen ammattilainen.. joten älä neuvo päin persettä kun et mistään mitään tiedä!

no mikä tässä nyt niin päin persettä on, että ihan suuttua pitää? vai ooksä se mun perskärpänen taas? :wave:

Luepa täästä luotetavasta lähteestä:
http://www.iltalehti.fi/terveys/200902189108581_tr.shtml

"Penis voi murtua vain erektion aikana."

Ja mä hiukan epäilen, ettei 3-vuotiaalla ole erektiota normaaleissa leikeissään.

muistan reilun kymmenen vuoden takaa jutun seiskassa tai muussa yhtä luotettavassa mediassa miehestä jolle oli tullut pipi... jutun otsikkona "kyrpä nyrjähti"

että kyllä kai sen voi aika pahasti satuttaa, seuraile tilannetta. mielummin lääkäriin aamulla kuin 15v päästä

Meidän keskimmäinen jätti pippelinsä pari viikkoa sitten keinuhevosen jalaksen alle :( Oli turvonnut jonkun aikaa ja arka mutta ei seuraavana päivänä kyllä enää mitään ollut, ei punainen eikä turvonnut, pissaaminen normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Meidän keskimmäinen jätti pippelinsä pari viikkoa sitten keinuhevosen jalaksen alle :( Oli turvonnut jonkun aikaa ja arka mutta ei seuraavana päivänä kyllä enää mitään ollut, ei punainen eikä turvonnut, pissaaminen normaalia.

Auts! Ja samalla yritän kuvitella tilanteen,jossa noin on päässyt käymään...hmmm...ne lapset ;)