T
Tipu Topakka
Vieras
Tarhakaveri oli tosta vaan vetänyt puulelulla kulmaan, niin että yläluomi on ihan purppuranpunainen (näkee, kun sulkee silmän) kulma on niin turvoksissa, että silmä näyttää olevan puoliksi auki ja kuhmun päällä menee punainen juova ja mojova mustelma. Hoitaja sanoi, että oli onnea matkassa, ettei mennyt koko kulma auki..
Jumalauta, että mua ottaa kupoliin tuo toinen poika! Tiedän että kotoa tulee pojan ongelmat ja yritän ymmärtää, että sen takia poika oireilee, mutta mua raivostuttaa, että minun lasta mätkitään! Tuo ko. poika ei näytä tajuavan ollenkaan käytöstään (kotona ei mitään rajoituksia tai rangaistuksia). Siis poika vetää tyyliin, kun normaali ihminen kulkee tutun ohi, niin tervehtii. tämä poika menee ja lyö ja jatkaa matkaa..
Tarhassa näyttäävät olevan kyvyttömiä pojan suhteen..
Jumalauta, että mua ottaa kupoliin tuo toinen poika! Tiedän että kotoa tulee pojan ongelmat ja yritän ymmärtää, että sen takia poika oireilee, mutta mua raivostuttaa, että minun lasta mätkitään! Tuo ko. poika ei näytä tajuavan ollenkaan käytöstään (kotona ei mitään rajoituksia tai rangaistuksia). Siis poika vetää tyyliin, kun normaali ihminen kulkee tutun ohi, niin tervehtii. tämä poika menee ja lyö ja jatkaa matkaa..
Tarhassa näyttäävät olevan kyvyttömiä pojan suhteen..