Poika yritti NIIN kovasti salata äitienpäiväylläriä... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ylläri

Vieras
Meillä on asteen verran puhelias poika. Niin kovasti yritti pitää salaisuutta mitä kerhossa ovat tehneet, mutta viikko on ihan liian pitkä aika. Se oikein puhkui ja puhisi sitä "salaisuus intoa". :D

Pikkuhiljaa alkoi paljastuksia tulla, oli pokassa pitelemistä. :D
"äiti, meillä ei ole sinulle mitään lahjaa"
"äiti, me ei olla kerhossa tehty sinulle yhtään mitään"
"äiti, nyt sinä kyllä jäät ihan ilman lahjaa"

isin kanssa piti koko ajan kuiskailla, salaisuuksia jakaa jne. "äidille ei kerrota mitään" ja sitten minulle isoon ääneen "äiti, ei me puhuta mitään sinun lahjasta,kun eihän sellaista olekaan..."

lopulta:
"äiti, kyllä me sittenkin tehtiin kerhossa lahja, mutta minä en paljasta mikä se on."

"äiti, saat sitten huomenaamuna nukkua pitkään, me mennään isin kanssa ostamaan sinulle lahja"
sanoin että kaupat on kiinni huomenna,johon poika
"onko ne kukkakaupatkin?"

on se vaan niin suloisen ihanaa, äidin pikku marakatti... <3

:D :D :D

meidän tokaluokkalainen on koulussa vääntänyt lahjaa pari viikkoa ja kyllä on niiiin vaikeaa pitää salaisuutta:) viikko sitten eka kerran kysyi, haluanko tietää, mikä se on,johon kielsin kertomasta.Nyt jo paljasti missä on piilossa ja vannotti, etten kato sinne.se on niin,niin jännittävää..saapi nähdä,tuleeko aamiainen lasten tekemänä.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Meillä 3,5 vee sanoi: "Äiti, mä en kerro sulle siitä mukista mitään, mikä tehtiin hoidossa. Se on salaisuus" :-D

ihana! samaan malliin meni meilläkin joskus.
Tänä vuonna tuotiin "ylläri" kotiin viikko sitten ja nyt se on ilmeisesti niin hyvässä piilossa, että pikkumies etsii sitä isoveljen kanssa =( pikkumiehen takia toivon että löytävät.

meidän 4v tuli päiväkodista eilen ja sanoi
äiti mä oon tehny sulle äitiyspäiväkortin ja pyyhkipojan
tänään tuli kaupasta isän kanssa ja huusi ovelta
"äiti me ostettiin sulle muumikahv ikuppi ja lautanen ja jotain muuta mitä mä en enään muista"