Poikani kertoi olevansa homo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suru"

Vieras
16 vuotias poikani kertoi juuri olevansa homo. Vaikutti olevansa aivan tosissaan.
En voi heittää häntä ulos, sillä lain mukaan olen vielä lähes 2 vuotta vastuussa hänestä.

Voiko tämä olla vain joku ohimenevä vaihe hänen elämässään?
Tämä on kuin pahimmista painajaisista, en voi sietää homoutta, sillä se on sairasta ja luonnotonta.

Poika ei kuuntele lainkaan minua tai isäänsä, ja liikkuu epäilyttävissä porukoissa.

Olen huomannut jo muutama vuosi sitten, kuinka vähän tytöt kiinnostavat häntä, mutta epäilin että hän on vain ujo tyttöjen seurassa, ja haluaa mieluiten puuhailla omia asioitaan.

Voiko hänestä mitenkään tehdä enää heteroa, vai onko pakko odottaa pari vuotta ja pistää häneen välit poikki?

943227833d1305709183-english-spam-thread-not-sure-if-troll-just-very-stupid-28n1299498207760-29.jpg

Toivon pojallesi kaikkea hyvää ja toivottavasti löytää hyvän miehen kun sen aika on.

Toivottavasti poika tajuaa itse laittaa välit poikki noin idiootteihin vanhempiin.

paljon jaksamista sinulle ja miehellesi! näin ollen kun olet vielä 2 vuotta vastuun kantaja hänen elämästä, on vielä mahdollisuus. uskoisin että seurakunnasta voisi saada jotain apua siis muutakin kuin uskoon liittyvää.

Pitikin ehdottaa, että nyt vaan poika äkkiä jalkapalloharrastuksen ja jääkiekon pariin niin ei tule homoa :D eikös se näin mennyt...NOT!

Joskus täällä oli nimittäin ketju jossa jonkun poika harrasti ratsastusta ja se on kuulemma homojen hommaa eräiden mielestä :O Olin aivan tyrmistynyt, että aikuiset ihmiset ajattelevat noin. Ei ihme, että lapset kiusaavat toisiaan jopa harrastuksista jos aikuisetkin tekee tuollaiisa oletuksia!

Koita vaikka kuhnehoitaa hänet eheäksi. Vuoroin kylmää ja kuumaa. Saunasta parvekkeelle ja takaisin yms. Siinä loppuu homostelut.

Ihan oikeasti en usko, että ap on tosissaan. Provotutkani on herkkä ja se piippasi jo otsikon kohdalla. Mutta silti sanon, että jo poikani ilmoittaisi olevansa homo, surisin hiljaa jollain tapaa ja ihan vain siksi, että heteron tie on kevyempi kulkea. Mutta tukisin lastani kaikella tapaa. Poikani toki tietää asenteeni, koska meillä on muutamia ihania lesboystäviä ja veljeni on homo.

Eiks olis jotaki sellasta homojen laitosta mihin voisit sen poikas viedä. Siis mieti nyt mitä naapuritki sanoo jos ne saa tietää!

Voi olla ohimenevä vaihe. Onhan sun poikas tosi nuori, 16-vee... siinä iässä kaikki ei ole vielä selvää. Ei homous ole lopullista, aina voi muuttaa suuntaa... En kyl yhtään tiedä, mitä tos tilantees pitäs niiku tehä, mut kyl vois vaikka auttaa jos jotenkin tukisitte teidän poikanne miesidentiteettiä... Voi kait kaikkee olla tollasen takana. Mut siis onks sun pojallas muuten kaikki elämässä hyvin? Koulussa, kotona, kaveripiirissä jne...niitä miettisin ja ottasin selvää kans tossa tilanteessa. Mut sitä en kuitenkaan tajuu, et miks sä niiku haluisit katkasta välis sun poikaas? Se on kuitenkin sun poikasi joka tapauksessa!

Yhteistyössä